سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

در ادامه مسابقات قهرمان کشوری فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین؛
4 تیم بوشهر را به نشانه اعتراض ترک کردند
در ادامه مسابقات قهرمان کشوری فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین عصر دیروز 29 آذر چهار تیم به نشانه اعتراض بازیهای خود را نیمه تمام رها کرده و به استانهای خود بازگشتند.

«مهدی جاویدپور» سخنگوی امور ارتباطات مسابقات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین در حالی در حال پیگیری است که عصر دیروز 29 آذر چهار تیم از تیم های شرکت کننده به نشانه اعتراض به نحوه قضاوت ها و کلاس بندی های پزشکی ورزشی، استان بوشهر میزبان رقابتها را ترک کردند.
وی افزود: در ادامه این روند و از آن جا که تیم های شرکت کننده علاوه بر اعتراض به داوریها و کلاس بندیها، از میزبانی نیز رضایت چندانی ندارند، فردا اول دی، تیم های قم، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و تبریز رقابتهای خود را نیمه کاره رها کرده و راهی استان های خود خواهند شد.
جاویدپور تصریح کرد: دقایقی پیش در آخرین بازیها تیم کرمانشاه با نتیجه هفت بر یک لرستان را شکست داد، تیم های زنجان و خوزستان یک بر یک مساوی شدند، گیلان با نتیجه چهار بر صفر قم را مغلوب خود کرد، بوشهر دو بر صفر قزوین را شکست داد، آذربایجان غربی با نتیجه سه بر یک مغلوب تهران الف شد، تیم اصفهان با نتیجه 11 بر دو تهران ب را شکست داد، تیم فارس با نتیجه 15 بر یک خراسان جنوبی را شکست داد و نتیجه بازی استان مرکزی و خراسان رضوی هفت بر یک به نفع تیم مرکزی تمام شد.
وی خاطرنشان کرد: در این رقابتها کلاس بندیهای پزشکی ورزشی انجام شد و فقط به نفع تیم های فارس، زنجان، خوزستان و کرمانشاه بود که همین امر اعتراض دیگر تیم ها را به همراه داشت./س