سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

پس از دیدار صبح امروز
استیلی: با قطبی خاطرات گذشته را مرور کردیم

 مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با افشین قطبی خاطرات گذشته و قهرمانی در لیگ برتر را مرور کردیم.


حمید استیلی درباره شایعه حضورش در سپاهان اظهار داشت: تاکنون از سوی مسئولان این باشگاه هیچ تماسی با من گرفته نشده است.
وی ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است و در سال های اخیر افتخارات بزرگی در ایران و آسیا به دست آورده است، بنابراین فعالیت در چنین باشگاهی خواسته هر مربی است. خوشحالم که نام من به عنوان یکی از نامزدهای مورد نظر سپاهان مطرح است. البته این بحث را فقط در رسانه ها شنیده ام و تاکنون هیچ صحبتی در این مورد با مسئولان سپاهان نداشته ام.
مربی سابق پرسپولیس درباره برنامه های آینده خود عنوان کرد: چند پیشنهاد خوب دارم و قصد دارم فصل آینده در یک تیم لیگ برتری مربیگری خواهم کرد.
وی درباره حضورش در آکادمی ملی المپیک و دیدارش با سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: به صورت اتفاقی با هم روبرو شدیم و برای دقایقی در مورد قهرمانی فصل گذشته صحبت و خاطرات خوش گذشته را بار دیگر زنده کردیم. صحبت های امروزم با قطبی اصلا به مسایل فنی مربوط نمی شد و ما فقط دوستانه با هم حرف زدیم.
استیلی در مورد کلاس آموزش مربیگری روته مولر عنوان کرد: این مربی آلمان معلم بسیار خوبی است و علاوه بر مسایل فنی، وی به معنای واقعی یک معلم اخلاق است و در زمینه های فنی و اخلاقی نکات خوبی را به ما آموخت. در هفته ای که گذشت مربیان ایرانی چیزهای زیادی را از مولر آموختند که در آینده می تواند همه آنها را در خدمت فوتبال ایران قرار دهند.
استیلی درباره احتمال حضور مولر در فوتبال ایران به عنوان مشاور فنی تاکید کرد: به هر حال مولر مربی با دانش و فرد شناخته شده ای در فوتبال دنیا است و معتقدم مشاوره فنی این مربی آلمانی می تواند کمک حال تیم ملی ما در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 باشد.