سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

مدافع - هافبک تیم استقلال با انتقاد از اینکه حرکات محمد نصرتی و شیث رضایی در دیدار با داماش گیلان بیش از حد بزرگنمایی شده است و گفت: آیا با محروم کردن این دو بازیکن مشکلات فوتبال ما به پایان می رسد.
مهر، مهدی امیرآبادی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - ناسیونال پاراگوئه که بعدازظهر امروز جمعه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به نظر من شیث رضایی و محمد نصرتی مرتکب اشتباهی شده‌اند و هیچ شکی در آن وجود ندارد اما معتقدم که عده‌ای به این قضیه بیشتر از حد معمول دامن زده‌اند. کار هر دوی آنها اشتباه بوده اما آیا با محروم کردن آنها مشکلات به پایان می رسد و همه چیز ختم به خیر خواهد شد؟
مهدی امیر آبادی در خصوص عدم حضور هواداران پرسپولیس در دیدار مقابل ناسیونال نیز گفت: برای من هم جای تعجب داشت. پرسپولیس حتی زمانی که نتیجه را واگذار می کرد هم هواداران بیشماری به ورزشگاه می آمدند اما متاسفانه در این دیدار دیدیم که تعداد آنها به 2 هزار نفر هم نمی رسید. من امیدوارم که مسئولین شرایطی را مهیا کنند که همانند گذشته هواداران بیشماری برای تماشای دیدار تیم مورد علاقه خود به ورزشگاه بیایند.
بازیکن تیم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال با تمام قوا در این جام شرکت خواهد کرد و حضور پررنگی خواهد داشت و بین بازیکنان ذخیره و فیکس این تیم اختلاف زیادی نیست و همه از آمادگی بالایی برخوردار هستند.