سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

راه اندازی سایت اطلاع‌رسانی شورای

 هماهنگی جبهه اصلاحات + رایزنی اقلیت

 مجلس با سایر اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات

ایسنا نوشت:

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در اطلاعیه‌ای خبر داد:این سایت به آدرس www.eslahat76.ir به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده است و طی روزهای آتی رسما کار خود را شروع می‌کند. در این سایت ضمن پاسداشت، گسترش و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بر هویت دینی و ملی ملت ایران تاکید خواهد شد و براساس اصل 8 قانون اساسی، امر به معروف و نهی از منکر را که وظیفه همگانی و متقابل دولت و حاکمیت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت و حاکمیت است، در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار خواهد داد.
در این سایت همچنین قرار است آخرین اخبار مربوط به همایش سراسری هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان و نیز آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها و مواضع رسمی اصلاح‌طلبان منتشر شود.
 همچنین فارس به نقل از سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس  نوشت: فراکسیون اقلیت مقرر کرده است که رایزنی بیشتری با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب جهت حضور در انتخابات آینده انجام دهد.
 

داریش قنبری نماینده مردم ایلام و سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی به جلسه اخیر اعضای این فراکسیون در مجلس اشاره کرد و گفت: طبق روال معمول اعضای فراکسیون اقلیت روز گذشته تشکیل جلسه دادند.

وی در این باره افزود: این جلسه به بررسی اخبار روز کشور اختصاص داشت و اعضای فراکسیون نظرات خود را در رابطه با این اخبار مطرح کردند.

قنبری ادامه داد: در ادامه جلسه مباحثی نیز در خصوص حضور اعضای فراکسیون اقلیت در انتخابات آینده مطرح و اعضا نظر خود را در رابطه با این موضوع اعلام کردند.

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد که فراکسیون اقلیت رایزنی بیشتری را با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب جهت حضور در انتخابات آینده انجام دهد.