سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

مجتبی جباری: قهر می کنم تا به پولم برسم/ با قلعه نویی مشکل دارم اما اینجا جای گفتنش نیست

 

مجتبی جباری: قهر می کنم تا به پولم برسم/ با قلعه نویی مشکل دارم اما اینجا جای گفتنش نیست

ورزش > لیگ برتر  - مجتبی جباری به عنوان مهمان ویژه به برنامه 90 رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ جباری در این گفت و گو از غیبت هایش در تمرینات پیش فصل شروع   کرد و گفت:« من 4 یا 5 سال از بهترین سال های فوتبالم را از دست دادم به خاطر مصدومیت هایی که داشتم. برای همین مجبور بودم که تمریناتم را زیر نظر مربی بدنساز خودم انجام بدهم. یعنی همین آقای مولایی که امسال در کنار ماست. متاسفانه در فوتبال ما که هیچ چیزش سر جای خودش نیست و پر است از آدم هایی که خیلی های شان نباید باشند ، من اگر با بدنساز خودم تمرین نمی کردم ، نمی توانستم تا حالا دوام بیاورم.»

او سپس درباره قهرهایش در شرایط حساس هم گفت:« تقریبا این عادی شده در فوتبال مان. مشخص است که چه زمانی باید پول بازیکن را بدهند . مدام قول می دهند و بعد می افتد عقب. من هم عادت کردم قهر کنم و پولم را بگیرم. سال ها می گذرند ، مدیر هم همان مدیر است ، زمین تمرین نداریم ، پول ها عقب می افتند و هیچ چیز هم عوض نمی شود. اگر شرایطم طور دیگری بود و شغل دیگری داشتم ، فوتبال را می گذاشتم کنار. من الان هم دارم کارهایی می کنم. می گویم از خیلی راه ها می شود به جوان ها خدمت کرد. در این فوتبال آدم هایی هستند که از دیدن شان خسته شدم. آدم هایی که در باشگاه خود ما هم کم نیستند.»

جباری در بخشی دیگر از حرف هایش گفت:« من با امیر قلعه نویی مشکل داشتم اما جایش اینجا نیست که درباره اش حرف بزنیم. خیلی وقت چیزهایی در تیم هست که همه می بینند اما حرف نمی زنند اما من آدمی نیستم که سکوت کنم.»

فردوسی پور از جباری می پرسد که آیا می تواند حتی یک مربی اسم بیاورد که کارش را قبول دارد؟ و او با کمال تعجب اسمی از مظلومی نمی آورد و می گوید:« فیروز کریمی یک مربی استثنایی است. مدت کوتاهی هم با بهمن فروتن کار کردم. او هم خیلی جالب بود. البته شاید من ایده آل هایم خیلی سختگیرانه است چون اعتقاد دارم در این فوتبال باید مربیان خیلی بهتری داشته باشیم. کدام مربی ما در کلاس های مربیگری شرکت می کند تا داشته هایش را افزایش بدهد؟ من دوست ندارم شما انتقادهایم را طوری مطرح کنید که انگار بهانه گیر هستم و...»