سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

 
«ورود آقایان ممنوع» از مرز پنج میلیارد می‌گذرد / گزارش فروش فیلم‌های سینمایی
 

«ورود آقایان ممنوع» از مرز پنج میلیارد می‌گذرد / گزارش فروش فیلم‌های سینمایی

فرهنگ > سینما  - فروش فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان در سراسر کشور به مرز پنج میلیارد تومان نزدیک شده است.

به گزارش خبرآنلاین، تازه‌ترین ساخته رامبد جوان که اکران تابستانی سینماها را رونق بسیاری بخشید، اکنون در آستانه فروش پنج میلیاردی است.

مخاطبان تهرانی و شهرستانی از این کمدی استقبال گسترده‌ای کرده‌اند و آمار و ارقام نشان می‌دهد با وجود گذشت 9 هفته از اکران این فیلم همچنان مورد توجه تماشاگران است.

میزان فروش «ورود آقایان ممنوع» در تهران بعد از 66 روز به دو میلیارد و 810 میلیون تومان رسیده و در شهرستان‌ها نیز این فیلم حدود یک میلیارد و 750 میلیون تومان فروخته است.

ویشکا آسایش، رضا عطاران، مانی حقیقی، پگاه آهنگرانی و ستاره پسیانی بازیگران این فیلم هستند. تازه‌ترین ساخته جوان ماجرای مدیر مدرسه‌ای است که ورود آقایان را به مدرسه‌اش ممنوع کرده، اما او در شرایطی خاص مجبور به پذیرش معلم مردی می‌شود.

«سوت پایان» ساخته نیکی کریمی نیز جزو فیلم‌هایی است که با فروش روزانه قابل قبولی اکران خود را پشت سر می‌گذارد. این فیلم در 12 سینمایی که در اختیار دارد بعد از 16 روز به فروش 110 میلیون تومانی در تهران رسیده است. 

کریمی در جریان اکران «سوت پایان» تبلیغات تازه‌ای برای آن طراحی کرده و خود در نوبت‌های مختلف نمایش فیلم حضور پیدا می‌کند.

«سوت پایان» که سومین ساخته کریمی در مقام کارگردان محسوب می‌شود، ماجرای زوج فیلمسازی است که به دلیل بروز مشکلی برای یکی از بازیگران وارد ماجرایی می‌شوند. علاوه بر کریمی، شهاب حسینی و هستی مهدوی‌فر در این فیلم بازی می کنند.

«اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی آخرین هفته اکران را پشت سر می‌گذارد و اکنون در 14 سالن سینما به نمایش عمومی در آمده است. این فیلم بیش از یک ماه قبل اکران شد و بعد از 37 روز نمایش در تهران به فروش 500 میلیون تومانی دست یافته است.

اینجا بدون من»‌ داستان زندگی یک خانواده سه نفره است که با ورود تازه‌واردی دچار تغییر و تحولاتی می‌شوند. فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، صابر ابر و پارسا پیروزفر بازیگران آن هستند.

«جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی در جریان اکران ماه مبارک رمضان به نمایش عمومی در آمده در سئانس‌های شبانه‌ای که در اختیار داشته 20 میلیون تومان فروخته است. اکران نخست اثر تحسین‌شده فرهادی نوروز 1390 بود.

فیلم برگزیده شصت و یکمین دوره جشنواره برلین با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، ساره بیات، پیمان معادی و ساره بیات و سارینا فرهادی ماجرای زندگی دو خانواده است که به دلیل بروز اتفاقی به هم گره می‌خورد.