شاعرانه

 
پس از حذف سوریه از مقدماتی جام جهانی به خاطر بازیکن مس/مورات:تقصیر من نیست خودشان باید پاسخگو باشد
 

پس از حذف سوریه از مقدماتی جام جهانی به خاطر بازیکن مس/مورات:تقصیر من نیست خودشان باید پاسخگو باشد

ورزش > لیگ برتر  - سایت رسمی باشگاه مس کرمان نوشت:

جورج مورات، مهاجم تیم فوتبال صنعت مس که ملیتی سوری - سوئدی دارد این روزها موضوع اصلی شکایت تاجیکستانی ها به فیفا است. این فوروارد سوری - سوئدی در هر دو بازی رفت و برگشت سوریه با تاجیکستان برای تیمش گلزنی کرد اما تاجیکستانی ها نسبت به مجوز حضور او اعتراض کردند تا فیفا امروز تیم ملی سوریه را از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی محروم کند.

جورج مورات با اشاره به اتفاقی که افتاده در این مورد می گوید:« من تمامی مدارک لازم را در مهلت مقرر مدتها قبل از شروع بازیهای مقدماتی جام جهانی به فدراسیون فوتبال سوریه تحویل دادم و آنها باید به موقع اقدام می کردند.البته من برای تیم ملی زیر 21 سال سوئد دو بازی کردم و این نمی تواند از نظر فیفا منعی برای حضور من در تیم ملی سوریه باشد.به نظر می رسد فدراسیون فوتبال سوریه دز این مورد به موقع اقدام نکرده و از نظر قانونی برای بازی با سوریه مشکلی نداشتم .»

جورج مورات در مورد حضور در ترکیب تیم مس نیز گفت :« تیم مس رویاهای بزرگی دارد و من برای همین این تیم را انتخاب کردم و خوشحالم که در نخستین دیدار برای تیمم گلزنی کردم.امیدوارم بتوانم عضو مفیدی در این تیم باشم. کرمان شهر زیبایی است که مردمی مهربان دارد.من به اتفاق همسر ایرانی ام از شرایط زندگی و بازی کردن در کرمان بسیار راضی ام .»