سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

اتلتیکو مادرید و مذاکره برای دیدار دوستانه در ایران

روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که باشگاه اتلتیکومادرید در حال مذاکره برای برگزاری با دیدار دوستانه با تیم ملی ایران است.هنوز توافقی برسر مسائل مالی این موضوع به دست نیامده.

 

 

گل- روزنامه مارکا در گزارشی به احتمال برگزاری دیداری دوستانه میان دو تیم اتلتیکومادرید و تیم ملی ایران اشاره کرده است.در این گزارش می خوانیم:

اتلتیکو مادرید از تلاش برای گسترده کردن چهره باشگاهش در دنیا دست نکشیده است. سران باشگاه سفید و قرمزپوش شهر مادرید به دنبال آن هستند تا با سران باشگاه مواگتونگ تایلند و العین امارات به توافق برسند ولی دفتر باشگاه بیسنته کالدرون تنها به این دو تیم قناعت نکرده است و سران این باشگاه به دنبال گسترش روابط این باشگاه با سرتاسر دنیا هستند و در حال مذاکره برای برگزاری دیدارهای مختلفی هستند تا بدین ترتیب تیمشان را در خاور میانه، آفریقا و آمریکا سرشناس تر از قبل کنند.

این سیاست باعث شده تا سران باشگاه اتلتیکومادرید مذاکراتی را برای برگزاری دیداری دوستانه با تیم ملی ایران در تهران آغاز کند.طبق صحبتهای انجام شده این دیدار روز هفتم دسامبر آینده برگزار خواهد شد. چرا که تیم مادریدی در این تاریخ برنامه ای رسمی برای دیداری ندارد ، چرا که در آن هفته تنها رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود و بازی ای در رقابتهای لیگ اروپا دنبال نخواهد شد و دیدار این تیم مقابل لوانته در روز چهارم دسامبر برگزار خواهد شد.

 در حال حاضر هنوز مشخص نیست که روند مذاکرات تا چه حد است و توافق برسر مسائل اقتصادی هنوز نهایی نشده است. شنیده می شود که رقم ارائه شده، 800 هزار یورو است .

پیشنهاد از آنگولا

پیشنهاد بازی دوستانه از سوی ایران، تنها پیشنهاد ارائه شده به ورزشگاه بیسنته کالدرون نیست و پیشنهاداتی از سوی آنگولا نیز ارائه شده .مسئولان این تیم خواهان آن هستند تا در زودترین زمان ممکن این بازی برگزار شود و ممکن است بازی دوستانه اتلتیکومادرید با تیم ملی آنگولا در تعطیلات سال نوی میلادی انجام شود.این در حالی است که در تابستان گذشته قرار بود این دیدار برگزار شود که در نهایت صورت نپذیرفت.

ایده سران باشگاه اتلتیکو این است که برای برگزاری اردوی پیش فصل، هر دو تابستان یک بار، به آسیا سفر کنند.آگوست سال گذشته بود که این تیم به بانکوک سفر کرد تا دیداری دوستانه را برگزار کنند.