سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

بخش تحلیلی الف
 
در سالهای گذشته صدا و سیما رویه ای را نسبت به رهبر انقلاب در پیش گرفته است که بر اساس آن، با تمهیدات صوتی و تصویری به رهبر معظم انقلاب حالتی ملکوتی و ماورایی می دهد و موضعی مداح درباره ایشان می‌گیرد.
 
این درحالی است که رهبر عزیز انقلاب بارها و در مناسبت های مختلف ناراحتی و کدورت خود را از فرهنگ تملق و چاپلوسی به ویژه نسبت به خودشان اعلام کرده‌اند و از همه مردم به ویژه خواص خواسته اند با ایشان صریح و شفاف و بدون تملق سخن بگویند.
 
خوشبختانه در کشور ما افکارعمومی و قاطبه مردم از بصیرت دینی و شعور سیاسی بسیار بالایی برخوردارند و هم از نظر عملکرد حکیمانه رهبر انقلاب و هم تعلقات معنوی به جایگاه روحانیت و ولایت فقیه، ارتباطی بسیار صمیمی و عاطفی با رهبر معظم انقلاب دارند. ارتباطی که مداحی های اغراق گونه صدا وسیما، آنرا تقویت نمی کند.
 
احتمالاً صدا و سیما با هدف ارتقاء موضع رهبری نظام چنین روشی درپیش گرفته است اما مسوولان رسانه ملی نباید فراموش کنند که بهترین دفاع از جایگاه رهبر معظم انقلاب؛ تبیین و پیگیری فرامین و مطالبات ایشان است. اگر صدا وسیما می خواهد خدمتی به رهبری انقلاب کند، بهتر است مطالبات ایشان از مردم و دستگاه‌های حکومتی را پیگیری کند. مطالباتی که برخی از آنها سالهاست بطور مطلوب پیشرفت نمی کنند و صدا وسیما در زمین ماندن یا پیشرفت کند آنها سهم دارد. مطالباتی نظیر:
 
ارتقای انضباط اجتماعی و فرهنگ کاری
 
نوسازی معنوی جامعه
 
مبارزه موثر و بی تبعیض با مفاسد اقتصادی و مفسدان بزرگ
 
خودباوری علمی و مرزشکنی علم و فناوری
 
خوب است صدا وسیما به این سوال پاسخ دهد که مطالبات و فرامین رهبر انقلاب را چقدر پیگیری کرده است و به تکالیف خود  در فرهنگسازی برای عملیاتی شدن این فرامین اساسی و کلیدی چقدر عمل کرده است و فعالیت هایش در این زمینه چقدر اثر بخش بوده‌اند؟
 
توضیح بخش تحلیلی الف:
به هیچ وجه راضی نیستیم حتی یک جمله از متن فوق در رسانه های فتنه گران منعکس شود. به کوری چشم بی بی سی و صدای آمریکا و اذنابشان، ما با رهبری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی صمیمی و راحت هستیم و برای بیان مشکلات و اصلاح نظام عزیزمان به کمک یا دلسوزی بیگانگان بدسابقه و سلطه گر هیچ نیازی نداریم و هرگز نمی خواهیم به ننگ حمایت یا همراهی ایشان آلوده شویم.

< type="text/Java">