سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

بازتاب یک خبر/قانون هدفمندى  یارانه‌ها در مهرماه بدون تاخیر اجرا مى شود

بازتاب یک خبر/قانون هدفمندى یارانه‌ها در مهرماه بدون تاخیر اجرا مى شود

معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور، محدوده اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را مهر ماه اعلام کرد.

در پی اعلام خبر تاخیر اجرای هدفمندسازی یارارانه ها سایت دولت خبری به نقل از معاون رئیش جمهور منتشر کرد که بر اجرای هدفمندسازی یارنه ها از مهر ماه تاکید دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به اعداد و ارقامی که اخیرا درباره میزان یارانه‌های نقدی اعلام شده است، اظهار داشت: تاکنون میزان یارانه‌های نقدی از سوی کارگروه تحول اقتصادی دولت اعلام نشده است.
وی اعداد و ارقامی که برخی رسانه‌ها در خصوص یارانه‌های واریزی به حساب سرپرستان خانوار اعلام می‌کنند را "گمانه‌زنی‌های افراد " دانست و خاطر نشان کرد: میزان دقیق یارانه‌های نقدی تاکنون مشخص نشده است.

تمهیدات لازم برای اجرای دقیق قانون یارانه‌ها را اندیشیده‌ایم
معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور گفت: هنگامی که یارانه‌های نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود، میزان دقیق آن مشخص خواهد شد.
میرتاج‌الدینی بر همین اساس با تاکید بر اینکه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها آغاز شده، افزود: دولت تمهیدات لازم را جهت اجرای کامل این قانون اندیشیده است و این کار را با دقت انجام خواهد داد.
به گفته وی، قانون یارانه‌ها در نیمه دوم سال جاری اجرا و مراحل آن طی خواهد شد.

اخبار تعویق در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها صحت ندارد
معاون رئیس‌ جمهور در امور مجلس با رد برخی اخبار منتشره مبنی بر تعویق در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، گفت: با توجه به اینکه طبق اعلام قبلی قرار است واریز یارانه نقدی و اصلاح قیمت‌ حامل‌های انرژی در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در نیمه دوم سال جاری آغاز شود، اخبار تعویق یا تاخیر در اجرای این قانون درست نیست.
میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه محدوده آغاز عملیات اجرایی قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مهر ماه خواهد بود، اظهار داشت: دولت نسبت به زمان واریز کردن یارانه نقدی و میزان آن و همچنین میزان تغییر در قیمت‌ حامل‌های انرژی اطلاع‌رسانی کامل و شفافی خواهد داشت.
وی در خاتمه گفت: یارانه‌های نقدی 2 ماه به 2 ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد
.