سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینها مشکلی ندارند،بقیه جاها هم هست.قبلا داشته ایم،بعدا هم خواهیم داشت،اما شوخی داریم تا شوخی.جایی که شوخی را انجام می دهید مهم است....
جهان نوشت:

در حالی فیلم "پوپک و مش ماشالله"به آخرین روزهای اکرانش نزدیک می شود که استفاده بیش از اندازه از دیالوگهای بعضا غیر اخلاقی در این فیلم  و چشم پوشی اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی از چنین مواردی همچنان جای تامل و تعجب دارد!

اما در مقابل حجم انبوه شوخی های جنسی و غیر اخلاقی در این فیلم، واکنش منیژه حکمت تهیه کننده فیلم "پوپک و مش ماشالله"و سروش صحت فیلمنامه نویس آن از همه عجیب تر است.

منیژه حکمت در توجیه استفاده بیش از اندازه از دیالوگهای غیر اخلاقی فیلمش در گفتگویی اعلام کرده است: بخشی از دیالوگها به این دلیل که گفتند بار  اجتماعی-سیاسی فیلم بالاست،تغییر کرد.خب اینها که طنازی و شوخی داشت حذف شد و شوخی های جنسی که کنار دیالوگها معنا پیدا می کرد باقی ماند!

پس از آنکه بالاخره منیژه حکمت در مصاحبه اش دلیل استفاده از دیالوگهای جنسی را روشن نساخت،واکنش سروش صحت نیز قابل تامل بود:

ما،هم طنز سیاسی داشتیم،هم موقعیت و هم کلامی.این شوخی هایی که می گویند دوپهلوست و زیاد نیست،اصولا بخشی از این جور طنز است!

وی در پاسخ به این سئوال که این شوخی ها در مواردی که افراد با خانواده و بچه به دیدن فیلم می آیند جالب نیست،چنین عنوان می کند: اینها مشکلی ندارند،بقیه جاها هم هست.قبلا داشته ایم،بعدا هم خواهیم داشت،اما شوخی داریم تا شوخی.جایی که شوخی را انجام می دهید مهم است....