سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

رباط کریم فرهنگی ترین جای کشور است
یادواره 500 شهید شهرستان رباط کریم با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با شرکت گسترده مردم مومن و ولایتمدار منطقه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم ، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهیدان در طول 8 سال دفاع مقدس گفت : اگر امروز ایران مانند ابرقدرتی در مقابل شیطان صفتان دنیا ایستاده ؛ همه مرهون خون فرزندان این مرز و بوم است که زمانی به جبهه های جنگ رفتند و مردانه از کشور دفاع کردند .
مهندس مسعود زریبافان افزود : به برکت خون شهیدان نظام اسلامی با عزت و اقتدار در عرصه های مختلف علمی ؛ سیاسی ؛ پژوهشی و انرژی هسته ای مطرح است و مسیری را که دیگران سالیان طولانی طی می کردند ؛ در مدت کوتاهی پیموده است .
معاون رییس جمهور با بیان موفقیت های دولت و نظام اسلامی در میادین جهانی ؛ اظهار داشت : زندگی در نظامی که مردمش پس از سی سال در تمامی عرصه ها حاضرند و فتنه ها را خنثی می کنند و راه شهدا را ادامه می دهند ، جای شکر و سپاس دارد .
وی همچنین تصریح کرد :مردم شهرستان رباط کریم به ویژه خانواد ه های معظم شهدا در همه جریانات و آزمونها حضور جدی داشته اند که همگی بیانگر هوشمندی این ملت آگاه است .
زریبافان با تاکید بر بهبود شرایط رفاهی و معیشتی مردم شهرستان رباط کریم ادامه داد : شرایط فرهنگی این منطقه به گونه ای است که امکان فتنه و اخلال و ترویج فرهنگ غیر اسلامی وجود ندارد و فضای فرهنگی شهرستان رباط کریم از سایر نقاط کشور بسیار بالاتر است .
فرماندار شهرستان رباط کریم نیز در یادواره 500 شهید والامقام این شهرستان گفت : یاد شهدا نوری است که راه ما را روشن و نمایان می کند و به اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی نزدیک می کند .
حسین کاشانی پور با بیان اینکه بهترین توصیف ها را از شهدا مردان الهی چون امام خمینی و مقام معظم رهبری داشته اند ؛ اضافه کرد : باید با نام و یاد و تفکر شهدا جامعه را بسازیم و برگزاری یادواره ها برای نیل به این اهداف و بازخوانی اندیشه های متعالی آنهاست .
به گفته وی ؛ یاد و راه شهیدان می تواند همه بحران ها و موانع را از میان بردارد و در تمامی صحنه ها موجب پیروزی و سرفرازی ما شود .
فرماندار رباط کریم تاکید کرد : یادواره شهدا فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با شهیدان گلگون کفن انقلاب و قرار گرفتن عمل گرایانه در مسیر نورانی آنهاست .