سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

دسته گل کاشانی برای ساکت و شعار علیه فردوسی‌پور / ناراحتی قلعه‌نویی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از توقف تیمش برابر پرسپولیس به مدیرعامل این باشگاه تهرانی گله کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان که با تساوی یک بر یک همراه بود، تماشاگران منتسب به باشگاه پرسپولیس علیه سرمربی تیم سپاهان شعار دادند که امیر قلعه نویی هم به خاطر این مساله حبیب کاشانی گله کرد.

از سوی دیگر تعدادی از هواداران پرسپولیس هم با شعارهای قهرمانی تیم سپاهان را به مسائل مادی و تبانی ربط می دادند که سرپرست این باشگاه آنها را به آرامش دعوت کرد.

همچنین در زمان برگزاری مراسم جشن قهرمانی سپاهان، کاشانی دسته گلی را به نشانه قهرمانی سپاهان گردن ساکت انداخت. ضمن اینکه عزیز محمدی و ساکت گفتگوی بسیار دوستانه ای را داشتند که توجه همه را به خود جلب کرد.

در این بین تعدادی از هواداران پرسپولیس باقیمانده بودند تا این جشن را تماشا کنند که سایر هواداران هم با شعار "بی غیرت بیا بالا" علیه این تماشاگران شعار دادند.

امیرقلعه نویی که در جشن قهرمانی حضور نداشت، در پایان این جشن به محوطه ورزشگاه آزادی بازگشت تا به هواداران سپاهان و تعدادی از هواداران استقلال ادای احترام کند که در این هنگام حبیب کاشانی دسته گلی را به گردن وی انداخت. البته وی این دسته گل را به سمت طرفداران پرسپولیس پرتاب کرد.

از سوی دیگر درگیری یکی از منتسبین به باشگاه پرسپولیس با یکی از نزدیکان امیر قلعه نویی تنها نقطه منفی این جشن بود.

در نهایت هم طرفداران تیم سپاهان به خاطر خاموش شدن پروژکتورهای ورزشگاه آزادی به شدت به مسئولان این ورزشگاه اعتراض کردند. ضمن اینکه برخی تماشاگران سپاهان با سردادن شعارهایی علیه عادل فردوسی پور موضع گیری کردند.