سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به تجدید جلسه رسیدگی به اتهامات یک فرمانده سابق نیروی انتظامی در دادگاه کیفری استان تهران، گفت: ادامه رسیدگی به این پرونده به اسفندماه موکول شد.
سید علیرضا آوایی اظهار کرد: با توجه به وجود نواقصی در پرونده و لزوم استماع شکایت شکات و همچنین با توجه به این‌که لازمه رسیدگی به این پرونده بررسی توامان به کلیه جرایم است، قضات شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی را به زمان دیگری موکول کردند.
وی همچنین درباره تعلیق قضات متهم در ارتباط با پرونده کهریزک، گفت: تا الان تعلیقی صورت نگرفته است.
رییس کل دادگستری استان تهران درباره ضرورت تعیین سخنگوی قوه قضاییه به ایسنا گفت: در قوه قضاییه سخنگو نیاز داریم. در حال حاضر مسوولیت زیادی بر دوش دستگاه قضایی است و این دستگاه دارای یکسری نقاط قوت و اشکال است که اشکالات ما را همه از جمله روزنامه‌ها، مطبوعات، دولت و دیگران می‌گویند، حق‌شان است که بگویند ما هم استقبال می‌کنیم. برای اینکه بیان اشکالات اگر صادقانه و منطقی باشد برای رفع اشکالات به ما کمک می‌کند و متوقع نیستیم که کسی اشکالات ما را نگویید اما ما جایی که اقدام مثبت، زحمات و تلاش همکاری قضایی را منعکس کند، را نداریم.

وی در ادامه گفت: دستگاه قضایی روزنامه و نشریه ندارد و تنها یک نشریه داخلی دارد. یک قوه هستیم در حالی که هیچ ابزار تبلیغاتی در اختیار ما نیست و حتی سخنگویی نیز نداریم که بیاید و بگوید ما در تشکیلات این اشکال را داریم اما کارهای خوبی نیز انجام داده‌ایم، به نظرم وجود سخنگو در قوه قضاییه