سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

سیزدهم آگوست 2009- شرکت Samsung Digital جدیدترین مدل دوربین‌های خود با نام‌های ST500 و ST1000 را به مجموعه دوربین‌های دیجیتال ساخت این شرکت اضافه کرد.







به کارگیری ویژگی‌های جدید و خلاقانه، آخرین فناوری‌های روز، سادگی استفاده و طراحی زیبا این سه مدل را از دیگر دوربین‌ها متمایز کرده است. ST500 و ST1000 با ارائه گزینه‌های تازه در عکاسی، قدم بعدی را در پیشرفت و تحولات دوربین‌های دیجیتال برداشته است.

قابلیت‌های جالب توجه و ویژگی‌های سرگرم‌کننده دوربین‌های ST500 دو برابر هر دوربین کامپکت دیگر است، به طوری باعث می‌شود عکاس در کانون توجه همگان قرار گیرد. مدل‌های ST500 دو صفحه‌نمایش در جلو و پشت دوربین دارند. مدل ST1000 نیز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان، قابلیت‌های اتصال بی‌نظیری را در این دوربین فراهم کرده که شامل Bluetooth 2.0، Geo Tagging (ثبت موقعیت جغرافیایی محلی که عکس در آنجا گرفته شده)، DLNA، Wi-Fi* و امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها می‌شوند.

Sang Jin Park مدیر اجرایی بخش تصاویر دیجیتال سامسونگ در این باره گفت: «معرفی این محصولات نقطه عطفی برای سامسونگ به شمار می‌آید و موقعیت ما را به عنوان یک تولید‌کننده خلاق بازار دوربین‌های دیجتال مستحکم‌تر ساخته و استاندارد‌های جدیدی را در زمینه فناوری‌های دیجیتال معرفی کرده است. هدف ما قرار گرفتن در صدر این تحولات و همزمان ارائه بهترین‌ دوربین‌های هوشمند در زمینه سادگی استفاده و طراحی است. ما به نیاز مشتریان که بیشتر شامل سایت‌های شبکه‌های اجتماعی است گوش کرده و امیدواریم آخرین محصولات ما بتواند سخت‌گیرانه‌ترین نیازهای یک عکاس امروزی را برآورده کرده و انواع ویژگی‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را برایشان فراهم کند.»

ST500
دوربین‌های ST500 آخرین فناوری‌های موجود در دوربین‌های دیجیتال کامپکت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. دو صفحه‌نمایش LCD در این دوربین وجود دارد که به کاربر امکان گرفتن عکس‌هایی را می‌دهد که قبلاً قادر به گرفتن آنها نبوده است. افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا تعداد بیشتری از افراد با برگرداندن دوربین به سمت خود، عکس مورد نیازشان برای قرار دادن در پروفایل خود تهیه کنند و در واقع خود سوژه عکس خود می‌شوند.







اکنون با صفحه‌نمایش 5/1 اینچی که در جلوی این دو دوربین قرار گرفته، می‌توان به سادگی و با دیدن صفحه‌نمایش جلویی، عکس‌های دلخواهمان را آن طور که مد نظرمان است تهیه کنیمحساسیت سنسور این دوربین 2/12 مگاپیکسل و از نوع CCD بوده و لنز KREIZNACH و 27 میلی‌متری واید آن که ساخت شرکت Schenider است، تا 6/4 برابر بزرگنمایی اپتیکال را در اختیار کاربر می‌گذارد تا بتوان در فاصله کمتر، گستره بیشتری را در عکس جای داد و نتیجه نهایی عکسی دقیق و پرجزییات بوده و دقت تصویر در مرکز و کناره‌های عکس متعادل باشد.

ویژگی جالب دیگری که در دوربین‌های ST500 دیده می‌شود، رابط کاربری هوشمند و سنسور جاذبه تعبیه شده درون دوربین است. یک ضربه کوچک روی صفحه نمایش، دوربین را با قرار گرفتن در حالت عکاسی روشن می‌کند. فناوری‌های دیگر سامسونگ مانند Smile Shot (گرفتن عکس در زمان لبخند زدن)، تشخیص صورت هوشمند و سیستم Smart Auto (خودکار هوشمند) نیز در هر چه ساده‌تر شدن عکاسی موثر خواهند بود.

Samsung ST1000
عکسی و به اشتراک گذشتن خاطرات ثبت شده توسط این دوربین، به طور واقعی شما را به دوستان و خانواده متصل می‌کند. در ابعاد کوچک این دوربین، فناوری‌های مختلفی از جمله Geo Tagging، Bluetooth 2.0، DLNA و اتصال Wi-Fi را قرار داده است. اتصال بی‌سیم در این دوربین اجازه گرفتن عکس و ارسال تقریباً همزمان آن را به عکاس می‌دهد. GPS نیز علاوه بر نشان دادن مسیر حرکت کاربر، امکان دسته‌بندی و مرتب‌سازی عکس‌ها براساس موقعیت جغرافیایی هر عکس که در فایل EXIF آنها ذخیره می‌شود را برآورده می‌سازد. با افزایش اهمیت به اشتراک‌گذاری اطلاعات، ST1000 در این زمینه تجربه‌ای غیرقابل رقابت را برای کسانی که می‌خواهند در شبکه‌های اجتماعی همواره فعال باشند ایجاد می‌کند.







قابلیت Geo Tagging جزییات مربوط به مکان و زمان گرفتن هر عکس را ثبت می‌کند. با اتصال Bluetooth 2.0، می‌توان بدون نیاز به سیم عکس‌ها را به دستگاه‌های دیگری که به فناوری بلوتوث مجهز هستند ارسال کرد و به کمک WiFi کاربران می‌توانند عکس‌ها و فیلمهایشان را مستقیماً از طریق دوربین ایمیل کرده و یا به سایت‌های شبکه‌های اجتمای از جمله Facebook، Picasa و YouTube ارسال کنند. فناوری DLNA نیز اجازه اتصال بی‌سیم دوربین به دستگاه‌هایی که این فناوری را دارند (مانند برخی مدل‌های HDTV) می‌دهد تا در یک شبکه خانگی بتوان به لحظه‌های ثبت شده دسترسی داشت. دوربین‌های ST550، ST500 و ST1000 به طور همزمان طی مراسمی در شهرهای نیویورک، پکن، بانکوک، لندن و سئول معرفی شدند و از آگوست سال 2009 در دسترس خریداران خواهد بود.