سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

مشایی خبر داد: اظهارات اخیر علی مطهری علیه احمدی‌نژاد پیگیری حقوقی می‌شودسیاست  - رییس دفتر رییس جمهور از پیگیری حقوقی اظهارت اخیر یک نماینده مجلس علیه رییس جمهور خبر داد.

به گزارش ایرنا اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور در خصوص اظهارات اخیر علی مطهری علیه رییس جمهوری و معرفی کردن ایشان به عنوان یکی از عوامل فتنه، از پیگیری حقوقی درباره اظهارات این نماینده مجلس خبر داد و گفت: معاونت حقوقی پیگیر این گونه مسائل است و در این گونه زمینه‌ها شکایات زیادی شده است اما ما جوابی از طرح این شکایات نگرفته‌ایم.

وی در عین حال تاکید کرد که معاونت حقوقی رئیس جمهور حتما پیگیر این گونه اظهارات است اما واقعا جای تاسف دارد که چنین حرف‌های سخیف و دور از انتظاری زده می‌شود.

مشایی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این گونه ادعاها با هدف سرپوش گذاشتن در محاکمه سران فتنه نیست، گفت: شما خود بهتر این مسائل را می‌فهمید و سئوال شما جواب است.

وی افزود: مردم از همه بیشتر می‌فهمند و قضاوت را آنان تعیین می‌کنند و معتقدم هر کس هر حرفی می‌زند مسئول حرف‌های خود باید باشد و اگر امروز به همه حرف‌ها رسیدگی نشود زمان رسیدگی به آنان فراخواهد رسید.