سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

حبیب کاشانی پس از باخت تیمش در بوشهر ، این شکست را یک حادثه تلخ لقب داد.کاشانی: نمی‌توانم بهانه بیاورم/ این بدترین باخت تاریخ دایی بود

مدیرعامل پرسپولیس که تیمش در بوشهر با چهار گل از رقیب انتهای جدولی شکست خورده بود گفت:« این باخت به دلیل اشتباهات فاحش فردی  و عدم انسجام تیم ما در خط دفاعی بود. » او ادامه داد:« امیدوارم که این باخت را آسیب شناسی کنیم که دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود و ما به باخت های بد عادت نکنیم. »

کاشانی در پاسخ به سوالی که آیا مشکل تیم ، کرانچار بوده است گفت:« من این حرف را قبول ندارم. کارنچار بد کار نکرد اما باید به دایی هم زمان بدهیم تا بتواند تیمش را جمع و جور کند. او تا به حال ، هیچ وقت چنین باختی را تجربه نکرده بود.این یک حادثه تلخ بود که امیدواریم دیگر تکرار نشود و تماشاگران هم باید به او فرصت دهند.»

کاشانی در پاسخ به این سوال خبرآنلاین که چرا پرسپولیس امسال با چنین وضعیتی دست و پنجه نرم می کند گفت:« من از ابتدا می دانستم که چه تیمی را تحویل می گیرم و با شناخت از تیم و بازیکنان وارد عرصه شدم. ما همان کادری هستیم که پس از شکست 4 بر یک برابر استقلال اهواز توانستیم تیم را قهرمان کنیم. امیدوارم که طرفداران تیم این فرصت را به ماغ بدهند چون هدف گذاری امسال ما کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در جام حذفی است.»