سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

بمب خبری بزرگ فوتبال اروپا / لالیگا  تعطیل شد
 

بمب خبری بزرگ فوتبال اروپا / لالیگا تعطیل شد

ورزش > فوتبال جهان  - هفته نخست بازیهای لا لیگا به دلیل اعتصاب بازیکنان برگزار نخواهد شد.

آخرین دور مذاکرات با نمایندگان اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال که شامل بازیکنان بیش از 42 تیم حرفه ای  در آن عضویت دارندبی نتیجه بود. به این ترتیب بازیهای لالیگا یک و دو در این فصل که باید بخاطر برگزاری یورو 2012 در 13می به پایان برسد با بی نظمی هایی در برگزاری روبرو خواهد شد. این اتحادیه خواهان پرداخت حقوق معوقه بازیکان برخی تیمها شده است .

این تیمها بخاطر مشکلات مالی اعلام ورشکستگی کرده اند و به گفته این اتحادیه حتی کمک 40 میلیون یورویی به آنها برای پرداخت حقوق بازیکنان در فصل گذشته کفاف نخواهد داد . این بدهی ها حداقل 50 میلیون یورو برآورد شده است . در صورت عدم توافق در روز یکشنبه احتمال به تعویق افتادن هفته دوم لالیگا یک و دو نیز وجود دارد. برخی تیمها تمرینات را تا سه شنبه آینده تعطیل کرده اند اما بارسا و رئال مادرید که مشکلی از این بابت ندارند به تمرینات ادامه داده و حتی بارسا بازی دوستانه روز دوشنبه مقابل ناپولی را طبق برنامه انجام خواهد داد.

یورو اسپورت /18 آگوست


 سومدیک ، استیلی ، قلعه نویی ، دایی ، فتح الله زاده و این بار ضرغامی ؛ قربانیان آخرین مصاحبه  مایلی
 

سومدیک ، استیلی ، قلعه نویی ، دایی ، فتح الله زاده و این بار ضرغامی ؛ قربانیان آخرین مصاحبه مایلی

ورزش > لیگ برتر  - برنا نوشت:

این بخشی از گفت و گوی محمد مایلی کهن است با خبرگزاری برنا که به دلیل اهمیتش به صورت کامل برای تان نقل می شود. مصاحبه ای که مدیرفنی مستعفی پرسپولیس کسی را باقی نگذاشته و همه را از لب تیغ گذرانده. همه حتی عزت ضرغامی ، رئیس صدا و سیما!


دلیل عمده کناره گیری ام این است که روند کارم در این باشگاه با اصولم همخوانی نداشت؛ بنده وقتی بدانم در جایی مؤثر نیستم پستی را اشغال نمی کنم تا نفرات بعدی بتوانند بیایند و کمک کنند. احساسم این است که حضورم در پرسپولیس نه تنها کمکی به این مجموعه نمی کند بلکه شاید به نوعی یکسری موانع بر سر راه به وجود آورد و بالطبع چون پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم ،کنار می کشم.

برخی افراد از طریق رسانه های وابسته به خود وقیحانه مسائلی را مطرح می کنند و متأسفانه هیچ کس جلوی آنها را نمی گیرد. شما دیدید که بعد از مصاحبه من با یک دوربین تلویزیونی که هنوز برنامه اش پخش نشده چه جوی درست کردند و چگونه آدم های خودشان را وسط انداختند تا جواب مرا بدهند. اگر حاشیه ای درست شد آنها درست کردند نه بنده. من یک سری صحبت ها را مطرح کردم و اسم کسی یا تیمی در آن صحبت ها به چشم نمی خورد اما حملات علیه من خیلی زود آغاز شد. یک نفر گفته محمد مایلی کهن احتیاج به درمان دارد، جالب آنکه همین آقا که از نیاز من به پزشک و درمان صحبت کرده سال ها در مهد دموکراسی یعنی آمریکا (!) زندگی کرده و وقتی چند وقت پیش آقای نمازی کمک مربی تیم ملی انتقادی به او کرد ایشان در پاسخش در مطبوعات گفت اگر او را ببینم یک سیلی محکم در گوشش می زنم! بنده می خواهم بپرسم اگر همین آقا در آمریکا چنین حرفی را می زد غیر از این بود که در کمتر از یک روز دستگیرش می کردند؟!

- اسم نمی برم. بنده مشکلی ندارم حالا اگر هم به قول ایشان به درمان نیاز دارم خدمت خودشان می روم تا از چیزهایی که مصرف می کنند به من هم بدهند تا حالم خیلی خوب شود!
یک نفر دیگر که سال ها شرطه (پلیس) امارات بوده و بعد از انقلاب می دانیم چه کارهایی کرده و در سال های ابتدایی پس از انقلاب به اتفاق بعضی نفرات دیگر چگونه به خانه آدم ها می رفتند و ... علیه بنده انتقاد کرده است؛ برایم عجیب است زیرا  این آقا تا 6 ماه قبل علیه آن یکی آقا مصاحبه می کرد و می گفت دکترایش تقلبی است، بیاید در رستوران من کار کند و حتی در جایی مدعی شده بود که فرد مذکور در کرج زمین  هایی بنام کمپ استقلال گرفته و به نام معاون خودش زده است و ... حالا چگونه است که اینها در دفاع از یکدیگر ناجوانمردانه مرا می زنند؟!
همه مردم مرا می شناسند و می دانند چه کار کرده ام و چه کار می کنم. الان هر کسی به کوچکترین پست ها می رسد مثلاً مسوول روابط عمومی یک باشگاه می شود 2 دستی آن پست را می چسبد و از دستش نمی دهد ولی بنده در کارم استقلال دارم و هیچ چیز را به صداقت، درستی و منافع عام ترجیح نمی دهم. طی این روزها خیلی به من توهین شد؛ وحشتناک هم توهین شد، از هیچ کدامشان نمی گذرم، حتی کاری کردند که در همین بازی اخیر استقلال مقابل فجر در استادیوم به من توهین شد؛ خدا را شکر مردم آگاهند و علیرغم خط دادن های عده ای، مایلی کهن را خوب می شناسند. بنده فکر می کنم جزو معدود چهره های ورزشی باشم که دائم در بین مردم هستم. بنده خرید روزانه منزل را خودم انجام می دهم در مراکز خرید و گاه و بیگاه در مترو و اتوبوس مردم را می بینم و واکنش های آنها را مشاهده می کنم. برای مردم سلامت و صداقت افراد مهم است. حالا بگذارید یک عده علیه بنده جوسازی کنند. جالب است بدانید همانقدر که طرفداران پرسپولیس به من لطف دارند طرفداران استقلال نیز به بنده محبت دارند چون می دانند در این فوتبال خودم را وقف کرده ام؛ آقایان هم بدانند که تلاش بیهوده می کنند، اگر دنبال بستن دهان من و بریدن زبانم هستند به جایی نمی رسند، باید سرم را ببرند. زبان من تا وقتی که ظلم و ناپاکی باشد همین گونه سرخ است.

-  باید بگویم که بحثم کمک به تیم بود اما بنا به دلایلی ایشان را نپذیرفتند و بعد یک مربی خارجی به مجموعه اضافه شد. بحث من به  سومدیک بر می گردد. مدیران فنی قبلی نهایتاً در جلسات فنی شرکت می کردند اما بنده در اکثر تمرینات پرسپولیس حضور فیزیکی داشتم و در این مدت چیزی از این مربی آلمانی ندیدم که برتر از مربیان ایرانی باشد و شاید هم به مراتب از آنها ضعیف تر عمل می کرد. البته شاید اینها نتوانستند از این مربی خوب استفاده کنند و این مربی واقعا کارآیی دارد. 

 


*
مشکل پرسپولیس این است که در اکثر موارد یکسری رفیق بازی ها صورت می گیرد. رفیق بازی نباید به تیم ضربه بزند. ما نباید منافع جمع و طرفداران را زیرپا بگذاریم. اوایل فصل که هنوز بنده به تیم اضافه نشده بودم ظاهراً بازیکنان را به آکادمی ملی المپیک برده بودند تا آنجا زیر نظر آقای کماسی کار کنند چون محل کار اصلی آقای کماسی در آکادمی است. پس از آن نیز ایشان در اردوی ترکیه حاضر نشد و در تمرینات حضور یک خط در میان داشت. گرچه ایشان گفته مایلی کهن را نمی شناسم ولی آقای کماسی را می شناسم و برایشان احترام قائلم . حرفم این است که چرا باید در باشگاه با این جور مسایل مماشات شود. جناب کماسی در سال 86 به خاطر ارتباطاتی که بوده 120 میلیون تومان از باشگاه گرفته است و الان به نحوی پول بیشتری می خواهد. در حالی که  مولایی بدنساز قبلی تیم سال قبل 60 میلیون تومان گرفته بود و الان حتی وقتی باشگاه به آقای کماسی می گوید 25 درصد بیشتر از سال قبل به تو پول می دهیم ایشان زیر بار نمی رود. حرف من این است که آقای کماسی ناراحت شود بدتر است یا میلیون ها هوادار ؟ 


*
یکسری مشکلات دیگر هم هست که خدمتتان عرض خواهم کرد. اولا ما در همین دو ماه اخیر مشکلاتی را مشاهده کردیم که در حوزه سرپرستی تیم است. علیرغم احترامی که برای آقای خردبین قائل هستم باید بگویم که پرسپولیس در زمینه سرپرستی مشکل دارد. سرپرستی کردن فقط امضای کارت تعویض بازیکن نیست بلکه یک سرپرست می بایست یک ساعت زودتر از بازیکنان در محل تمرین حاضر شود و یک ساعت زودتر از آنها برود.
سرپرست باید با بازیکن رابطه پدر و فرزندی داشته باشد و در واقع پل ارتباطی بین مدیرعامل و سرمربی به حساب آید. یک سرپرست باید آینده نگر باشد و مثلا از همین امروز به فکر یک زمین تمرین برای دو ماه بعد باشد تا اگر مشکلی پیش آمد تیم آسیب نبیند. که متأسفانه آقای خردبین این آینده نگری را ندارد. سرپرست تیم باید بعد از هر مسافرت گزارش اتفاقات داخل و خارج از میدان را به باشگاه ارائه کند.

در جلسه کمیته فنی می گویند که تیم در بوشهر با استرس وارد زمین شد. می پرسیم چرا؟ می گویند: آنجا دو سه تا پلاکارد نامناسب علیه سرمربی نصب شده بود. به آقای خردبین می گوییم شما به عنوان سرپرست چه کار کردید؟ می گوید چه کار باید می کردم ؟ بنده به ایشان گفتم شما می بایست موضوع را به ناظر مسابقه منتقل می کردید و می گفتید اگر این پلاکاردها برداشته نشود تیم بازی نمی کند. و یا در جلسه عنوان می شود در بوشهر غذای مناسب نبوده و جالب اینکه گفته می شود این موضوع سال قبل از تکرار شده بود! شما به بنده بگویید پس وظیفه سرپرست چیست؟

* همه این عوامل در کنار هم به تیم ضربه می زنند؛ شما وقتی از رده سرپرستی به پایین تر می آیید می بینید که حمید استیلی برخلاف ذهنیتی که در جامعه وجود دارد هنوز باورش نشده که سرمربی پرسپولیس است و نمی داند چه مسوولیت بزرگی دارد.  ا تنها چیزی که بعد از هر باخت مطرح می کنند این است که در ورزشگاه آقای ایکس تشویق شد. بنده یک سوال دارم؛ روز بازی با ملوان که خودم هم در استادیوم بودم و ما گل اول را خوردیم و آقای ایکس تشویق شد چرا مردم پس از گل تساوی دیگر آقای ایکس را تشویق نکردند؟ برخلاف اینکه می گویند تشویق شدنآن آقاهدایت شده نبوده بنده معتقدم این ماجرا کاملاً هدایت شده است و برای حرفم دلیل دارم.

20نفر در 20 نقطه استادیوم قرار می گیرند و با دریافت مبالغی وظیفه شان این است که وقتی تیم گل خورد و هوادار ناراحت و احساسی شد، آنها را به تشویق فلانی تحریک کنند. اما وقتی تیم گل مساوی را می زند آن 20 نفر دیگر جرأت این کارها را ندارند. 
* من می گویم آقای استیلی شما تیمت را درست کن و نتایج خوبی بگیر آن وقت ببین همین تماشاگر چه سر و دستی برایت می شکند. اگر تماشاگران واقعاً آقای ایکس را دوست داشته باشند با این همه تبلیغات، بازی های تیم آقای ایکس می بایست ده ها هزار تماشاگر داشته باشد. چرا راه دور برویم؟ مگر همین هفته گذشته بازی تیم آقای ایکس یک روز بعد از بازی پرسپولیس و مس سرچشمه برگزار نشد؟ شما به من بگویید چه تعداد تماشاچی بازی تیم آن آقا را از نزدیک دید؟

تماشاگران استقلال بسیار هوشمندانه عمل کردند زیرا آنها خاطرات خوشی از آقای ایکس دارند و نام ایشان آنها را یاد پیروزی رفت و برگشت شان در دربی می اندازد؛ آنها  علاقه مند هستند که ایشان به پرسپولیس برگردد و پیروزی هایشان در دربی تکرار شود!


  *  علیرغم احترامی که برای آقای استیلی قائلم معتقدم که در 4 بازی اخیر حتی اگر پرسپولیس مربی هم نداشت 9 امتیاز می گرفت! ما 2 بازی تهران را از دست دادیم. شهرداری تبریز که در تهران تیم ما را شکست داد در خانه خودش 2 گل از سپاهانی که از سال قبل ضعیف تر شده است دریافت کرد. کار به جایی رسید که در مقابل مس سرچشمه وقتی بازیکن ما گل تساوی را زد انگار در جام جهانی به تیم ملی برزیل گل زده بود! این تأسف بار است.



*من که اسم نیاوردم اما برخی آقایان در مصاحبه های خود به موضوعات دیگری اشاره کردند و اسم هم آوردند . مثلاً همان آقایی که سالها شرطه امارات بوده در مصاحبه ای گفته است دروازه بان سابق ذوب آهن را در یک بازی مهم خریده بودند و از آن پس حضور دروازه بانان خارجی در ایران ممنوع شد. خود شما بروید ببنید آن مسابقه کدام بود و آن دروازه بان چند گل خورد. این را که دیگر مایلی کهن نگفته است.


* این هم از کرامات آقای ضرغامی است! صدا و سیمایی که به هر حال همه را مورد نقد قرار می دهد تحمل یک نقد ساده مرا که اخیراً در نامه ای مطرح کردم ندارد. البته اینها تبعات انتقاد از پایین دستی هاست، وای به روزی که از خود آقایان بالا دستی انتقاد کنیم. البته بنده مشکلی با برنامه خنده بازار ندارم. به هر حال اگر بتوانند با تقلید قیافه و حرف زدن ما مردم را بخندانند بنده هم خوشحال می شوم. در این برنامه از نظر قیافه سازی بنده بد عمل نکرده اند ولی از نظر محتوا برنامه شان خیلی به دلم نچسبیده است البته آنها درباره آقایایکس کاملاً توانسته اند شبیه سازی کنند!
ناراحتی من از خنده بازار نیست بلکه از برخی جریان سازی ها است. بعد از نامه ای که بنده به آقای ضرغامی نوشتم، دوستان در چندین و چند برنامه سعی کردند که مرا بکوبند و حتی دیدیم که برخی افراد را از داخل"لپ لپ" درآوردند و به عنوان دکتر و کارشناس فوتبال جلوی دوربین گذاشتند تا مرا بکوبند.
جالب اینکه دو سه روز قبل گزارشگر برنامه دوربین جنجال ساز، با نشان دادن آقای ضرغامی در حالیکه می خواست  وارد ورزشگاه آزادی شود و بازی استقلال را تماشا کند مدعی شد که ایشان مخفیانه و بین مردم در ورزشگاه حاضر شده و حتی از ایشان وقتی که برای چند تماشاگر بلیت می خرید فیلم گرفتند؛ واقعا که فهمیدیم معنای مخفیانه به ورزشگاه رفتن چیست! بخصوص وقتی که شنیدیم بحث حضور برخی ها در  انتخابات مطرح است و ...  


*آقای فردوسی پور باهوش است و کاملاً خطی عمل می کند. ممکن است به شما تلفن بزند و چیز دیگری بگوید ولی کاملاً مشهود است که از یک جریان طرفداری می کند و هر کس مستقل باشد و به نوعی ضعف های آن جریان را بگوید نه به برنامه او راه پیدا می کند و نه اجازه حرف زدن دارد. و اگر آن جریان مورد حمایت ایشان با جریان مستقلی رو در روی هم قرار بگیرند ایشان نمی تواند بی طرف عمل کند. آقای عادل خان خودش می داند که چه جفایی به من و فوتبال ایران کرد. بنده هم سعی می کنم دیگر با برنامه 90 حرف نزنم. خدا را شکر در دنیای ارتباطات برای آنکه حرف هایم را بزنم تا دلتان بخواهد تریبون وجود دارد، خیلی جا ها حتی حاضرند حرف های مرا با مبالغ نسبتاً خوبی بخرند!


ایشان دو بار اجازه ندادند بنده حرف هایم را در برنامه مطرح کنم؛ می توانست نگوید که مایلی کهن تماس گرفته و ما وقت نداریم. وقتی روی آنتن می گوید فلانی زنگ زده و ما وقت نداریم چه معنایی دارد؟ می گویند کار دنیا را ببین که ... ولش کنید بهتر است نگویم.
- بنده در خانه می نشینم و منتظر پست می مانم؛ بنویسید در شهر به ما پیشنهاداتی شده! این روزها از برخی ها وقتی می پرسند: چرا بیکاری؟ می گویند: از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم ولی پاسخ رد دادم! البته واقعیت این است که بنده از جایی پیشنهاد ندارم. این روزها داخل کوچه مان با بچه های کوچک فوتبال بازی می کنیم که لذت آن را با هیچ چیز عوض نمی کنم؛ خدا را چه دیدید، شاید با همین بچه ها تیم درست کردیم و با بچه های کوچه بالایی مسابقه دادیم. 

 


 واکنش مهدی تاج به به برنامه خنده بازار/آقای کاج از نظر شخصیتی شبیه من بود!
 

واکنش مهدی تاج به به برنامه خنده بازار/آقای کاج از نظر شخصیتی شبیه من بود!

ورزش > مدیریت ورزش  - تاج می گوید که آقای کاج در برنامه خنده بازار از لحاظ شخصیتی خیلی شبیه به خودش بوده است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به برنامه خنده بازار و شخصیت آقای کاج می گوید:«(می‌خندد). اولا باید بگویم که عوامل سریال خنده بازار صبح قبل از پخش سریال با من تماس گرفتند و موضوع را کامل برای من گفتند؛ با توجه به اینکه من جزء شورای عالی ورزش صدا و سیما هستم، آقازمانی کارگردان این سریال با من تماس گرفت و من پیش از پخش سریال و زمانی که داستان آن را متوجه شدم به او گفتم این شخصیت خیلی خوب است و من خودم هم آن را تماشا می‌کنم.»
او این را می گوید و ادامه می دهد:« آقای نتوانسته بود لهجه اصفهانی را زیبا بازی کند و در این قسمت اندکی کم آورده بودند و فکر می‌کنم اصفهانی‌ها اندکی از این مسئله ناراحت شدند زیرا لهجه اصفهانی خیلی با فصاحت، شیرین و زیباست؛ اما از نظر شخصیتی شبیه من بود!»


مجری برنامه نود در بیمارستان آتیه/فردوسی پور به عیادت استادش رفت
 

مجری برنامه نود در بیمارستان آتیه/فردوسی پور به عیادت استادش رفت

ورزش > چهره‌ها  - مجری برنامه نود با حضور در بیمارستان آتیه به عیادت عطاءالله بهمنش رفت.

عادل فردوسی پور پس از بهرام افشارزاده،امروز به عیادت این گزارشگر و ورزشی نویس با سابقه رفت .
پر سابقه ترین ورزشی نویس ایران که دو روز پیش تحت عمل جراحی از ناحیه سر قرار گرفت وضعیت عمومی اش خوب است اما فعلا باید در بخش مراقبت های ویژه


 
پس از حذف سوریه از مقدماتی جام جهانی به خاطر بازیکن مس/مورات:تقصیر من نیست خودشان باید پاسخگو باشد
 

پس از حذف سوریه از مقدماتی جام جهانی به خاطر بازیکن مس/مورات:تقصیر من نیست خودشان باید پاسخگو باشد

ورزش > لیگ برتر  - سایت رسمی باشگاه مس کرمان نوشت:

جورج مورات، مهاجم تیم فوتبال صنعت مس که ملیتی سوری - سوئدی دارد این روزها موضوع اصلی شکایت تاجیکستانی ها به فیفا است. این فوروارد سوری - سوئدی در هر دو بازی رفت و برگشت سوریه با تاجیکستان برای تیمش گلزنی کرد اما تاجیکستانی ها نسبت به مجوز حضور او اعتراض کردند تا فیفا امروز تیم ملی سوریه را از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی محروم کند.

جورج مورات با اشاره به اتفاقی که افتاده در این مورد می گوید:« من تمامی مدارک لازم را در مهلت مقرر مدتها قبل از شروع بازیهای مقدماتی جام جهانی به فدراسیون فوتبال سوریه تحویل دادم و آنها باید به موقع اقدام می کردند.البته من برای تیم ملی زیر 21 سال سوئد دو بازی کردم و این نمی تواند از نظر فیفا منعی برای حضور من در تیم ملی سوریه باشد.به نظر می رسد فدراسیون فوتبال سوریه دز این مورد به موقع اقدام نکرده و از نظر قانونی برای بازی با سوریه مشکلی نداشتم .»

جورج مورات در مورد حضور در ترکیب تیم مس نیز گفت :« تیم مس رویاهای بزرگی دارد و من برای همین این تیم را انتخاب کردم و خوشحالم که در نخستین دیدار برای تیمم گلزنی کردم.امیدوارم بتوانم عضو مفیدی در این تیم باشم. کرمان شهر زیبایی است که مردمی مهربان دارد.من به اتفاق همسر ایرانی ام از شرایط زندگی و بازی کردن در کرمان بسیار راضی ام .»

 

 


ستارگان زن سینما در زمین والیبال/از ستایش تا ناتاشا در تیم هنرمندان
 

ستارگان زن سینما در زمین والیبال/از ستایش تا ناتاشا در تیم هنرمندان

ورزش > چهره‌ها  -  تیم والیبال هنرمندان برای برگزاری یک دیدار خیریه جمعه به مصاف تیم ملی والیبال می رود.

تیم والیبال باشگاه هنرمندان ایران در نظر دارد برای برگزاری یک دیدار خیریه در ماه مبارک رمضان به مصاف تیم ملی والیبال بانوان کشورمان برود.این برای نخستین بار است که هنرمندان ایران تیم تشکیل می دهند و در آینده نیز در نظر دارند تا تیم فوتسال را دایر کنند.منصوره افشار، معاون ورزش بانوان باشگاه هنرمندان، با اعلام این خبر گفت:« درآمدهای حاصل از این دیدار برای کودکان بی سرپرست و دختران زندانی در نظر گرفته شده است.این دیدار ساعت 22 روز جمعه در خانه والیبال واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.»


مهری خرازی امروز برای قبول هدایت ملی پوشان دیداری با حسین یاریار، بازیگر و کارگردان سینما خواهد داشت.فاطمه گودرزی، رویا تیموریان، شهره سلطانی، فقیه سلطانی، لیلا بلوکات، المیرا عبدی، پوران درخشنده، لادن مستوفی، زهرا سعیدی، بهنوش بختیاری، فخری کاشانی، روشنک عجمیان، فاطمه هاشمی، مژگان غلامی، الهام طهماسب، نرگس محمدی، فریبا نادری، شهرزاد کمال‌زاده، افسانه ناصری، شیرین بینا، سپیده خدابنده‌لو، پانته‌آ بقایی، الهام اصغری و الناز حبیبی در تیم هنرمندان حضور دارند


دایی در پاسخ به مایلی کهن/ حرف های این آقا برایم دو زار نمی ارزد
 

دایی در پاسخ به مایلی کهن/ حرف های این آقا برایم دو زار نمی ارزد

ورزش > لیگ برتر  - علی دایی در گفت و گو با خبرآنلاین به حرف های مایلی کهن پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی که مشغول تمرین دادن راه آهن بود وقتی با تماس همکار ما مواجه شد هنوز خبر از متن مصاحبه جدید حاجی مایلی نداشت اما وقتی بخش هایی از این حرف ها را شنید ، گفت:« بس کنید لطفا ، نمی خواهد بقیه حرف هایش را بگویید.اصلا علاقه ای ندارم که بدانم چه چیزی گفته. ترجیح می دهم وقتم را برای تمرین تیمم بگذارم. برای حرف های این آقا ارزشی قائل نیستم و حتی ارزش گوش کردن هم ندارد. او هفته پیش هم درباره من حرف زده بود و باز هم نخواستم جوابش را بدهم. تنها به شما می گویم که حرف های این آقا به نظر من دو زار هم نمی ارزد که بخواهیم برایش وقت تلف کنیم.»

او درباره اتهام اینکه 20 نفر را در 20 نقطه ورزشگاه می کارد هم گفت:« این آقا مدام علیه من از این حرف ها می زند. یکبار از ایشان شکایت کردم ، دادگاه به نفع من حکم داد و محکومش کردم اما   آمد حلالیت طلبید و بی خیال شدم اما انگار این قصه تمام شدنی نیست. حالا باز در ماه مبارک رمضان این حرف ها را می زند و شهامت اسم آوردن هم ندارد. آنهایی که آدم می کارند تا در ورزشگاه تشویق شان کنند ،  کسان دیگری هستند که خودش بهتر می شناسد شان. من را این هفته در تمام ایران تشویق کردند. »

دایی کمی مکث می کند و ادامه می دهد:«اصلا نمی خواهم حرف هایش را بشنوم و برایم ارزشی ندارد که او چه ؛ حتما آدم هایم را به تمام ورزشگاه ها فرستاده بودم که مردم این قدر به من لطف دارند؟ این را دیگر خود مردم تشخیص می دهند که به چه کسی لطف کنند.»

دایی درباره انتقادهای مایلی از پرسپولیس ، استیلی و مربی آلمانی اش هم می گوید:«چه دلیلی دارد که من جواب بدهم. تنها این را بگویم که من از تماشاگران خواستم که لطفا تشویقم نکنید و فقط تیم را تشویق کنید چون نیاز به آرامش دارد اما آنهایی که در تیم کار می کنند ، اینچنین برایش حاشیه درست می کنند. بعد هم دم از علاقه به تیم می زنند. باز هم تکرار می کنم حرف هایش برایم ارزشی ندارد و نمی خواهم برای شنیدن شان وقتم را هدر بدهم.»


به گزارش «24»، محمدمایلی کهن که مدتهاست به برخی اتفاقات پیرامون پرسپولیس انتقاد دارد و بارها انتقادات خود را به گوش کاشانی و استیلی رسانده است، قصد داردظرف روزهای آینده رسما استعفا کند و قید همکاری با سرخپوشان را بزند.

مدیر فنی پرسپولیس که از قبل از بازی آخر این تیم برابر مس سرچشمه در تمرینات حاضر نشده است دوشنبه گذشته نیز قصد داشت تا از طریق برنامه نود برخی انتقادات خود را مطرح کند که فردوسی پور به او مجال نداد.

مایلی کهن چندی پیش نیز قصد قطع همکاری با پرسپولیس را داشت اما کاشانی مانع وی شد اما اینبار با توجه به برخی مسایل باید قصد این چهره مبنی بر کناره گیری از جمع قرمزپوشان را جدی تلقی کرد.
/


به گزارش مشرق، آیت الله جنتی امام جمعه موقت تهران امروز در بخشی از سخنان خود در خطبه های نمازجمعه در واکنش به ویژه نامه خاتون روزنامه ایران گفت: عده ای در این فکر هستند که به هر قیمتی برای ریاست جمهوری رای جمع کنند، از خرج کردن پول بی حساب و کتاب تا جذب بی دین و بی حجاب؛ اما این آرزو رابه گور میبرید که با رای بی حجابها و بی بند و بارها به ریاست جمهوری برسید.

وی خطاب به جریان انحرافی افزود: ممکن است هرزه ها و بی حجابها را جذب کنید اما جمعیت کثیری که 9 دی را خلق کرد از دست میدهید.

آیت الله جنتی به افرادی در دولت که اشاره مستقیمی به نام آنها نداشت هشدار داد که عطش قدرت بالاخره شما را دیوانه خواهد کرد