سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

سرمربی پیشین استقلال اهواز می گوید«: با یک تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی مذاکره کردم و تا چند روز دیگر نام تیم جدیدم را اعلام می کنم.»اگر این طور که خداد عزیزی ادعا می کند باشد باید تا چند روز آینده یکی از مربیانی که تیمش درقعر جدول رده بندی قرار دارد یا نتیجه دلخواه مسئولان باشگاه را نگرفته است از کار برکنار شود.

خداداد ادامه می دهد« یک سری مذاکرات مقدماتی را انجام دادم اما اینکه چه اتفاقی در آینده بیفتد و من چه تصمیمی بگیرم را به آینده موکول می کنم.با آنکه چندین بار اعلام کردم که می خواهم فوتبال را کنار بگذارم اما کارم فوتبال است و این ورزش عشق من است و نمی توانم به راحتی از فوتبال بگذرم.»

یک بار دیگر اظهار نظر می‌کند که کریمی را می‌خواهد و از حضور او در پرسپولیس استقبال می‌کند. باید دید واکنش جادوگر فوتبال آسیا نسبت به اظهار نظرهای کریمی چه چیزی است؟
همیشه اعتماد به نفس دارد.اعتماد به نفسی که با غرور همراه است.این خصلت علی دایی است که همیشه از آن پیروی کرده است. کمتر دیده شده مقابل اتفاقاتی که برایش می افتد تعظیم کند.دایی این بار هم همین روحیه را دارد و در مورد بازی با شاهین بوشهر می گوید: 

«تیم من اسیر هیچ چیز نمی شود.بازیکنانم با تجربه هستند و به خوبی می دانند در شهرستان هایی که هواداران علیه اشان هستند چطور باید بازی کنند»

سرمربی پرسپولیس اشاره به اتفاقاتی که از بدو ورود آنها به بوشهر افتاد می کند و ادامه می دهد: «قبلا هم گفته ام،جو ورزشگاه به هیچ عنوان نمی تواند حریف ما شود. طرفداران شاهین به دلیل اینکه تیمشان تازه به لیگ برتر صعود کرده انگیزه دارند و ممکن است تحت تاثیر خیلی از کارها قرار بگیرند.اما باید بگویم که فردا روز برد ما است و پرسپولیس سه امتیاز بازی را از آن خود می کند»

ادامه صحبت های دایی در مورد حاشیه های پرسپولیس است. حاشیه هایی که بیشتر آن در مورد بازگشت احتمالی علی کریمی به پرسپولیس است.اودر این مورد می گوید: « اختلافی بین ما نبوده و در گذشته هم مشکلی نبوده است. اگر هم اتفاقاتی افتاد شاید ریشه در سوءتفاهمات داشته باشد. بازیکنی می خواهیم که علاقه مند به پرسپولیس بوده و تاثیرگذار باشد. پس کریمی را هم می خواهیم ،ضمن اینکه پرسپولیس خانه علی کریمی است.»


سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر توهین برخی از هواداران این تیم به بازیکنان پرسپولیس را ناشی از رفتار نامناسب یکی از بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد و گفت: رفتار این بازیکن احساسات هواداران بوشهری را جریحه دار کرد.

ه گزارش خبرگزاری فوتبال ایران و به نقل از ایرنا، محمود یاوری با اشاره به اینکه یکی از بازیکنان پرسپولیس از لحظه ورود این تیم به بوشهر با بروز رفتار ناشایست به اهالی این شهر توهین کرده است، گفت: هواداران تیم شاهین بوشهر همواره رسم میهمان نوازی را به شایستگی به جای می آورند و واکنش آنان بدون دلیل نبوده است.

وی افزود: با این حال امیدوارم در آینده دیگر شاهد بروز رفتار اینچنینی نه از سوی بازیکنان و نه از سوی هواداران در ورزشگاه ها نباشیم چرا که این موضوع به هیچ وجه شایسته بازیکنان و تماشاگران ایرانی نیست.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر درخصوص شرایط فعلی این تیم نیز گفت: با توجه به انجام تمرینات منظم و آنالیز تیم پرسپولیس از هر نظر برای دیدار فردا آمادگی داریم.

به اعتقاد وی بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر رفته رفته شرایط بهتری کسب می کنند، از اینرو روز سختی برای پرسپولیس پیش بینی می کنم.

یاوری که درهفته پنجم و برای نخستین بار هدایت تیم شاهین بوشهر را مقابل پرسپولیس در اختیار گرفت درخصوص شرایط این بازی و تفاوت هایش با دیدار دور رفت این دو تیم گفت: شاهین امروز با تیم هفته پنجم تفاوت بسیاری کرده است، بازیکنان ما نسبت به قبل تاکتیک پذیرتر شده اند. آنان در گذشته تنها تا دقیقه 75 فوتبال بازی می کردند اما امروز سرحال تر از گذشته هستند.

وی در خصوص تیم پرسپولیس نیز گفت: معتقدم با آمدن دایی شرایط این تیم بهتر شده است هر چند که این تیم از نظر بازیکن هیچ تغییری نکرده است.

یاوری در عین حال کسب نتایج امروز رقابتهای لیگ برتر را به سود تیم خود خواند و افزود: نتایج را با دقت دنبال می کنیم و از کسب نتایج بدست آمده خوشحالیم. درصورت پیروزی حداقل بالای تیم پاس همدان در جدول رده بندی قرار خواهیم گرفت که با این شرایط برای تیم ما جایگاه مناسبی است.

تیم های فوتبال شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران روز شنبه در ورزشگاه شهید بهشتی با یکدیگر دیدار می کنند.


مهدی حب درویش فوتبالیست جوان ایرانی روز جمعه با شکستن رکورد روپایی سرعتی با توپ، نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی (گینس) ثبت کرد.
  وی در حضور نماینده گینس موفق شد در یک دقیقه 144 بار با توپ تنیس رکورد سرعتی روپایی را ثبت کند.

ایرنا، در جریان مراسمی که به همین منظور در دبی برگزار شد، "علی نراقی" معاون سرکنسول ایران در این امارت گفت: جوانان ایرانی در طول تاریخ موفقیتهای فراوانی را ثبت کرده اند.

نراقی افزود: جوانان ایرانی در سالهای اخیر نیز در عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی نیز با درخشش خیره کننده تواناییهای خود را به همگان ثابت کرده اند.

وی رکوردشکنی در روپایی توسط حب درویش را گوشه ای از توانایی جوانان ایرانی در عرصه های مختلف عنوان کرد.

حب درویش برای اولین بار موفق شد نام یک ورزشکار ایرانی را در کتاب رکوردهای جهانی ثبت کند. وی هم اکنون نیز در حال تلاش برای ثبت رکورد 10 ساعت روپایی با توپ تنیس در مجتمع "دبی مول" است.

در صورت موفقیت در این بخش نیز، حب درویش خواهد توانست که رکورد پنج ساعت و 30 دقیقه ای این ماده که در اختیار یک ورزشکار اروپایی است، بشکند.

نماینده گینس نیز به منظور ثبت رکوردهای حب درویش در این کتاب از لندن به دبی سفر کرده و شاهد رکوردشکنی وی می باشد.

بر خلاف ادعایی که خبرگزاری فارس به نقل از فرماندار شهرستان زرین دشت نوشت که« آقای اطاعت رد صلاحیت نشده است و در دور قبل کاندیدای تهران بوده‌اند که رای هم نیاورده است.» اما فهرست نامزدهای اصلاح طلب ردصلاحیت شده توسط هیات های نظارت در انتخابات مجلس نشان دهنده موضوع دیگری است.

در زیر فهرست نامزدهای ردصلاحیت شده (اعم از رد شده توسط هیات های اجرایی با تایید هیات های نظارت و یا تایید شده توسط هیات های اجرایی و رد شده توسط هیات های نظارت) در حوزه انتخابیه تهران در مجلس هشتم می آید: 

تهران : مرتضی حاجی (وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی)،فاطمه راکعی (شاعر ، دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش و نماینده دوره ششم مجلس)،علی اشراقی (نوه امام -ره-) محسن آرمین( نماینده مجلس ششم و سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی )، ابراهیم امینی ( نماینده مجلس ششم ) ، الیاس حضرتی ( نماینده سابق مجلس )بهزاد نبوی( نایب رئیس مجلس ششم و عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ) ،افشین حبیب زاده (عضو خانه کارگر) ،محمدرضا عباسی فرد (عضو پیشین مجلس خبرگان) ،  علی مزروعی ( نماینده مجلس ششم) ، علی شکوری‌راد (نماینده مجلس ششم)، جهانبخش خانجانی (سخنگوی وزارت کشور دولت خاتمی )، عبدالله ناصری (سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در دولت خاتمی) ، زهرا نژاد بهرام ( معاون سابق فرماندار تهران ) ، مصطفی تاج زاده ( معاون سیاسی وزارت کشور در دولت خاتمی و عضو جهبه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی )،  علیرضا تابش( مدیر کل دفتر وزارتی وزارت ارشاد در دولت خاتمی ) ، حسن یونسی (فرزند حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی و وکیل دادگستری ) ،کسری نوری (سردبیر روزنامه ایران در دولت خاتمی)، رسول منتجب‌نیا (نماینده ادوارمجلس) ،جواد اطاعت(نماینده سابق مجلس)، محمدجواد حق ‌شناس (مدیر کل سیاسی سابق وزارت کشور) ،ابوالفضل شکوری (نماینده سابق مجلس ) ، مسعود سلطانی فر (استاندار در دولت خاتمی) ، اعظم سقطی( عضو حزب اعتماد ملی ) ، فرج کمیجانی(دبیرکل مجمع فرهنگیان)، نرگس کریمی(خواهر و همسر شهید)، فاطمه تندگویان(فرهنگی و خواهر شهید)، حسن صادقلو، عیسی کلانتری (وزیر کشاورزی دولت هاشمی)، مینایی پور (فرهنگی) ، شیرزاد عبدالهی(فرهنگی)، بهشتی لنگرودی(فرهنگی)


پیامکی کاملا هدف‌دار به شکل وسیعی برای برخی مشترکین همراه اول ارسال شد مبنی بر این که دکتر "محمد دادکان" رئیس سابق فدراسیون فوتبال به طور ناگهانی دار فانی را وادع گفت!
در حالی که "محمد دادکان" در گفت‌وگو با  شبکه ایران گفت:" من زنده‌ام و برای شایعه‌سازان متاسفم."

 " محمد دادکان" که توسط برخی از دوستن نزدیکش در جریان این خبر قرار گرفته بود، با ابراز نازضایتی از انتشار چنین شایعه‎‌ای در این خصوص گفت:" متاسفانه برخی افراد بیکار این روزها به دنبال جوسازی هستند که از این بابت بسیار متاسفم، من امروز در کمال سلامت کنار خانواده مشغول استراحت هستم و روحم از این ماجرا بی‌خبر است."

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در ادامه سخنان خود توضیح داد:" به دلیل این که آرامش خانواده را بر هم نزنم؛ تلفن همراهم را خاموش کرده بودم اما برای تماسی تلفنم را روشن کردم که چند نفر از دوستانم با من تماس گرفتند و اعلام کردند چنین شایعه‌ای در سطح شهر منتشر شده است، واقعا نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم اما بدون تردید از شایعه‌سازان هرگز نمی‌گذرم و امیدوارم کسانی که این اخبار دروغ و کذب را منتشر می‌کند کمی به وجدان خود رجوع کنند و برای جوسازی با اعصاب و روان مردم بازی نکنند."

" محمد دادکان" در ادامه گفت:" عمر هر انسان دست خداست و کسی نمی‌تواند تقدیر را تغییر دهد اما از این تریبون اعلام می‌کنم این خبر کاملا دروغ است و به صورت هدف‌دار از سوی برخی افراد مطرح شده است."

گفتنی است پس از حضور دکتر دادکان در برنامه تلویزیونی " نود" برخی جریان‌های فرصت طلب با سو استفاده از سخنان دکتر دادکان در خصوص مسائل روی داده در عرصه فوتبال کشور تلاش کردند از این جریان بهره‌برداری کنند بر همین اساس امروز با به راه انداختن چنین ماجرایی سعی کردند ذهن افکار عمومی را به سمت و سویی خاص ببرند.

نزدیکان دکتر دادکان پس از این ماجرا اعلام کردند ، رئیس سابق فدراسیون فوتبال قصد دارد از طریق مراجع

پس از ترور ناجوانمردانه‌ی دکتر علی‌محمدی استاد فیزیک ذرات بنیادی دانشگاه تهران بسیاری از مقامات و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی پیام تسلیتی صادر کردند. سایت‌های اصلاح‌طلب وی را حامی میرحسین موسوی معرفی کرده بودند. مهندس موسوی به مناسبت شهادت وی پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرده است:

سمه تعالی

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته فیزیک و استاد دانشگاه تهران دکتر مسعود علی محمدی بازگوی این حقیقت تلخ است که دشمنان ملت ایران برای تحقق منافع خود، قصد دارند از شرایط بحرانی سود ببرند و مسلماً این اقدام جنایتکارانه بخشی از طرح وسیعی است که ضرورت دارد همگان فارغ از تمایلات سیاسی، برای کشف ابعاد دیگر آن به مراقبت و تأمل بپردازند.

فقدان شخصیت مؤمن و آزادیخواه و دانشمند بی‌بدیلی چون دکتر مسعود علی‌محمدی فاجعه‌ای نیست که هر ایرانی علاقمند به سرنوشت کشور و انقلاب بدان بی‌تفاوت بماند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به ملت شریف ایران، دانشگاهیان و خانواده محترم آن شهید بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

میرحسین موسوی
ستاره استیل آذین در بازی مقابل پیکان در قزوین که با برتری تیمش یک کارت زرد گرفت و به این ترتیب عملا نمی‌تواند در بازی مقابل استقلال حضور پیدا کند
کریمی که در آستانه جدایی از این تیم و حضور در فوتبال امارات است این اخطار نسبتاً‌ سیاسی را برای این دریافت کرد که با خیال راحت به مذاکراتش با الاهلی برسد جدایی کریمی از استیل در شرایطی است که هیچ کدام یک از مسئولان تیم راضی به این مسأله نیستند.

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی بیشتر از هواداران استقلال هستند.
 درحالی که دقایقی تا شروع بازی استقلال و تراکتورسازی باقی مانده است، اکثر سکوهای ورزشگاه آزادی پر شده است.

* حدود چهار هزار هوادار استقلال در بیرون ورزشگاه در صف خریداری بلیت برای تماشای این بازی هستند.

* تعداد هواداران تیم تراکتورسازی حاضر در آزادی تقریبا دو برابر هواداران استقلال است. این تعداد 45 هزار نفر هستند و در جایگاه پرسپولیسی ها قرار گرفته اند.

* طبق هماهنگی نیروی انتظامی خبرنگاران برای سهولت کار از دری که بازیکنان وارد ورزشگاه می شوند به داخل ورزشگاه راهنمایی شدند.


*ناصر شفق، احمد ابهران، عزیز محمدی، هاشم ساعدی و سیروس دین محمدی در جایگاه ویژه حضور دارند.

بین دو نیمه در حالی که مهدی تاج و افشین قطبی قصد ورود به اتاق استراحت داشتند، با شعار هواداران استقلال علیه خود روبرو شدند. این شعارها واکنش‌ نایب رئیس فدراسیون را در پی داشت و علت این هتاکی ها را جویا شد.

هواداران استقلال از این که درهای روبرو جایگاه بسته شده بود شاکی شده و به دلیل علیه تاج شعار دادند و تاج هم با ابراز تاسف از این فحاشی ها اعلام کرد مسئول درهای ورزشگاه نیست.
* بازیکنان استقلال دیرتر از تراکتور سازی برای شروع نیمه دوم وارد میدان شدند.
* ناصر شفق مدیر عامل تراکتور سازی پس از به ثمر رسیدن گل دوم نماینده تبریز برای هواداران خود دست تکان داد که این حرکت واکنش هواداران استقلال را در پی داشت.
لیدرهای استقلال در جایگاه 5 در تلاش بودند تا هواداران را از فحاشی برحذر دارند. 

خبرنگاران پس از پایان بازی برای تهیه خبر به هنگام ورود به تول آزادی با رفتار نامناسب ماموران حراست روبرو شدند. نکته جالب توجه این بود که این ماموران حراست هیچ یک از بازیکنان و مسئولان دو تیم را نیز نمی شناختند.

* هواداران تراکتورسازی پس از پایان بازی با تشویق شدید تیم خود ورزشگاه را ترک کردند. در این بین محمد نصرتی بیش از سایرین تشویق شد.

* امیر حسین صادقی که آخرین بازیکنی بود که در حال ترک زمین بود پس از اعتراض یک هوادار مبنی بر اینکه عملکرد خوبی نداشته با این هوادار درگیر شد.

* تعداد اندکی از هواداران استقلال که در حال ترک ورزشگاه بودند علیه واعظ آشتیانی شعار دادند.

فرزاد حسنی با برنامه «سینما صدا» به رادیو جوان می?آید تا برنامه?ای که در نیمه راه در رادیو گفت?وگو رها شده بود در این شبکه رادیویی ادامه پیدا کند.
به گزارش خبرآنلاین،? پخش «سینما صدا» همزمان با جشنواره فیلم فجر آغاز خواهد شد و به این ترتیب حسنی برای چندمین سال متوالی در جریان برگزارش جشنواره فیلم فجر برنامه?ای روی آنتن خواهد داشت.
از سوی دیگر عزیزالله حاجی?مشهدی،? برنامه «سینما تصویر» را در رادیو گفت?وگو به عنوان برنامه جایگزین «سینما صدا» به صورت زنده اجرا خواهد کرد. آغاز پخش این برنامه هم همزمان با جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
برنامه زنده «سینما صدا» به سردبیری فرزاد حسنی پس از 22 ماه فعالیت در شبکه گفت‌و‌گو رادیو به دلیل اختلاف نظر با مسعود ترقی‌جاه، مدیر جدید شبکه تعطیل شده بود.
این برنامه که در طول مدت فعالیت خود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده بود و جمعه شب‌ها از 10 تا 12 شب از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شد از جمله برنامه‌های جدی رادیو در حوزه سینما به حساب می‌آمد و با اجرای فرزاد حسنی و حضور منتقدان فعال و چهره‌های مطرح سینما به کیفیت قابل قبولی دست یافته بود.
ظاهرا اختلاف نظرهای پیاپی میان حسنی و رییس جدید رادیو گفت‌وگو ـ که حساسیت‌های مکرر و ویژه‌ای روی زنده بودن برنامه، میهمانان، انتخاب فیلم‌ها، موضوعات طرح‌شده و روند بحث‌هادر این برنامه به خرج می‌داد - موجب شد ابتدا مدت برنامه از دو ساعت به یک و نیم ساعت تقلیل یابد و این روند ادامه یافت تا بالاخره حسنی عطای کار را به لقایش بخشید.
به این ترتیب در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر دو برنامه زنده «رادیو صدا» با اجرای حسنی در رادیو جوان و «سینما تصویر» با اجرای حاجی?مشهدی در رادیو گفت?وگو روی آنتن خواهد رفت.