سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

پس از طرح ادعای عجیب سایت خبرآنلاین درباره اسفندیار رحیم مشایی که در کمتر از دقایقی با پوشش گسترده رسانه های بیگانه همراه شد، مشایی در مصاحبه با رادیو "گفت وگو"، این ادعا را از اساس تکذیب کرد.

سایت مذکور که ادعای حمایت از رئیس مجلس شورای اسلامی را هم دارد، با اشاره به سفر رئیس دفتر رئیس جمهور به کشور قطر و دیدار او با مقامات قطری، مدعی رابطه جمهوری اسلامی با آمریکا با واسطه گری قطر شد.

اما رئیس دفتر رئیس جمهور با رد این ادعا و با بیان اینکه "این سفر به دعوت رسمی امیر قطر صورت گرفت"، گفت: ابتدا با خود ایشان ملاقات خوبی داشتیم که راجع به مسائل دو جانبه و منطقه ای و بین المللی، راجع به ظرفیت های همکاری که بین دو کشور وجود دارد و به طور کلی بر سر مسائل اساسی و سیاست های کلی گفت و گویی داشتیم، بعد هم با نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور گفت و گو کردیم و برای عملیاتی کردن توافقاتی که در 4 سفر گذشته رئیس جمهور اسلامی ایران آقای دکتر احمدی نژاد به قطر و 4 سفری که امیر قطر به تهران داشتند و سفر اخیر ولیعهد قطر به تهران، بوجود آمده بود، یک گفتگوی مفصلی داشتیم .

مشایی گفت که با وزیر کشور قطر هم دیدار داشته است.

ماجرای انتشار بلوتوث غیراخلاقی از یک دختر نوجوان که دیروز در صفحه حوادث چاپ شد موضوعی قابل تامل است و باید از زوایای مختلف به بررسی آن پرداخت. از منظر حقوقی در بند الف ماده 3 قانون نحوه مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت غیرمجاز می کنند در مورد تکثیر و توزیع کنندگان آثار سمعی و بصری مستهجن آمده است؛ این افراد به حبس و مجازات نقدی و همچنین محرومیت اجتماعی محکوم می شوند، البته این در مواردی است که خود فرد تولیدکننده نباشد و در انتهای همین بند الف برخی افراد از جمله مصادیق مفسد فی الارض تلقی شده اند که شامل تولیدکنندگان آثر مستهجن به عنف و اکراه، تولیدکنندگان آثار مستهجن برای سوءاستفاده جنسی از دیگران و عوامل اصلی تولید آثار مستهجن یعنی تهیه کننده، کارگردان، فیلمبردار و بازیگران می شود. بر اساس تبصره 5 ذیل همان ماده 3 تعریف قانون از آثار مستهجن هم عبارت از آثاری است که محتوای آن نمایش برهنگی زن و مرد یا اندام و نمایش آمیزش جنسی باشد. ماده 4 این قانون نیز می گوید؛ هر کس با سوءاستفاده از آثار مبتذل و مستهجن تهیه شده از دیگری وی را تهدید به افشا و انتشار آثار مزبور کند و از این طریق مرتکب زنا شود به مجازات زنای به عنف محکوم می شود. پس از نظر قانونی ما اکنون با هیچ مشکلی روبه رو نیستیم و مواردی این گونه البته با نظر قاضی و دستگاه قضایی و با کشف حقیقت و انطباق آن با واقعیت می تواند حتی به اعدام فرد نیز منتهی شود اما نکته دیگری که وجود دارد این است که قابل قبول نیست فردی خود را در معرض آسیب، تخریب، هتک و نابودی قرار دهد و بعد بگوید من فریب خوردم یا مرا فریب دادند. اصولاً قرار گرفتن در چنین شرایطی نیازمند یکسری زمینه ها است و به اعتقاد من چنین افرادی بیش از آنکه اغفال شده باشند، خود گرفتار غفلت بوده اند. در واقع می توان گفت هر دختر جوانی به محض جهت گیری به سمت چنین ارتباطاتی باید منتظر عواقب آن نیز باشد و ابزاری مانند موبایل و دوربین های مداربسته هم تا حدودی توانسته به مغرضان و مجرمان کمک کند.در این بین رسانه ها می توانند نقش تعیین کننده یی داشته باشند، چرا که هیچ چیز قادر نیست جای آموزش را بگیرد و ما همزمان با اطلاع رسانی باید به صورت شفاف از عوارض این گونه رابطه ها هم بگوییم و از بیان آنها ابایی نداشته باشیم.پیشگیری و آموزش هنوز هم برای جامعه ما نوعی داروی قطعی و نتیجه بخش است، ضمن آنکه ایجاد محدودیت های صرف و فراهم نکردن شرایط مفاهمه و همچنین فاصله گرفتن هرچه بیشتر فرزندان از خانواده نیز می تواند بر شدت مشکلات بیفزاید. شاید تعداد زیادی از دختران جامعه ما در حال حاضر گرفتار همین معضل باشند و حتی تهدید شوند و به دلیل وجود چنین مدارک و اسناد صدایشان درنیاید اما اگر ما بتوانیم زمینه حمایت از آنان را فراهم کنیم و غفلت هایشان را به رسمیت بشناسیم و با کمی ارفاق و تسامح عاقلانه و ایجاد نوعی ارتباط منطبق بر عقل و احساس اجازه بیان حقیقت را فراهم کنیم، کسانی که گرفتار هستند، به جای گریه های شبانه و خروج های بدون مجوز و رفتارهای ناهنجار و خلوت های بدون نظارت خانواده، خانه را بر هر جای دیگری ترجیح می دهند. نوجوان و جوان ما باید از عواقب کار خود مطلع باشد، حال آنکه او اکنون نمی داند چه مسائلی در شرف وقوع است و آموزش به همین دلیل است که نقش بسیار مهمی دارد.

رهبر یک فرقه ضاله اسرائیلی که خود را مسیح معرفی کرده بود به 32 زن تجاوز کرده و از آنها دارای 89 فرزند نامشروع شد.
رهبر یک فرقه در سرزمین‌های اشغالی که خود را مسیح معرفی کرد بوده به 32 زن تجاوز کرده و از آنها دارای 89 فرزند نامشروع شد. 
          

به گزارش کانال تی وی 5 ترکیه، "گل راتزون " 60 ساله، رهبر یک فرقه ضاله اسرائیلی که خود را مسیح معرفی کرده بود به 32 زن تجاوز کرده و از آنها دارای 89 فرزند نامشروع شد.

وی قرار است در دادگاه به جرم استثمار جنسی زنان و کودکان و زنا با محارم محاکمه شود.

وی با طرح این ادعا که دارای قدرت فوق بشری است و به کمک این نیرو می‌تواند ارواح خبیثه را دفع کند، زنان و حتی دختران خردسال را اغفال و مورد تجاوز و استثمار جنسی قرار می‌داد.

سایت پرچم نوشت:
به تازگی پرچم‌های سه رنگ کشورمان که منقوش به تصویر سید محمد خاتمی است را به شکل گسترده‌ای در برخی از استان‌های جنوبی کشور توزیع شده است.

این سایت افزود: در همین رابطه و براساس پیگیرهای صورت گرفته یکی از واحدهای صنفی لوازم‌التحریردر مرکز یک استان جنوبی اقدام به چاپ عکس سید محمد خاتمی بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده است .

در این پرچم‌ها که در ابعاد کوچک چاپ و منتشر شده، به جای آرم الله عکس سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران حک شده‌است.
گفتنی‌است، برخی از عوامل این اقدامات توسط دستگاههای امنیتی شناسایی و دستگیر شده‌اند.


این مقام آگاه از شیوع جلع مدارک تحصیلی در میان این مدارس خبر داد و گفت: در کتب درسی این دانش آموزان از واژه خلیج عربی استفاده می شود.
به گزارش آخرین نیوز، بیش از پنجاه مدرسه غیر مجاز خارجی در قم فعالیت دارند که 500 دانش آموز را تحت پوشش خو قرار داده اند.

یک مقام آگاه در گفت و گو با آخرین نیوز، با اشاره به فعالیت آموزشی گسترده اتباع خارجی کشورهای پاکستان، کویت، عراق و سایر کشورهای عربی و اسلامی در شهر قم، اعلام کرد: این کشورها اقدام به تاسیس و راه اندازی مدارس خودگردان برای فرزندان خود کرده اند و با شیوه های خاص به تعلیم کتب درسی به این دانش آموزان مشغول هستند.

وی از شیوع جلع مدارک تحصیلی در میان این مدارس خبر داد و گفت: در کتب درسی این دانش آموزان از واژه خلیج عربی استفاده می شود.

این مقام آگاه افزود: همچنین در این مدارس با بزرگنمایی مباحث مربوط به شیعه و سنی بخش عظیمی از مطالب کتب درسی را به فتوحات و نحوه پیروزی اعراب بر ایرانیان اختصاص داده اند.

وی از وجود 10 مدرسه دارای مجوز برای اتباع خارجی در شهر قم خبر داد و گفت: این مدارس 24 هزار دانش آموز را از اتباع کشورهای افغانستان و عراق تحت پوشش قرار داده است.

وی اضافه کرد: در مدارس غیر مجاز علاوه بر مباحث مربوط به محتوای کتب درسی دانش آموزان به طور مختلط مشغول به تحصیل هستند.

رسانه های غربی باز هم در اقدامی غرض آلود اقدام به انتخاب فیلم دست ساز و دروغین صحنه جان دادن ندا آقا سلطان بعنوان بهترین فیلم خبری سال کردند.

به گزارش پرچم به نقل از آسوشیتدپرس: روز گذشته اسامی برندگان جایزه روزنامه نگاری جورج پولک انتشار یافت و باز هم غرب اقدامی خصمانه علیه ایران انجام داد.

جورج پولک در اقدامی نمادین اعلام کرد که فیلمبردار ناشناسی که با تلفن همراه صحنه قتل ندا آقا سلطان را اعتراضات به انتخابات ایران ضبظ کرده، بعنوان بهترین تصویربردار خبری سال انتخاب کرد.

این اولین بار است که فردی که برنده جایزه جورج پولک می شود، فردی گمنام است و این اقدام تنها نشان دهنده دستان پشت پرده می باشد که قصد دارند چهره منفوری از ایران آزاد نشان دهند.

گفتنی است دانشگاه لانگ آیلند هر سال اقدام به اهدا جوایز جورج پولاک می کند که این جایزه معتبرترین جوایز را به روزنامه نگاران آمریکایی و خارجی در رشته های مختلف روزنامه نگاری اهدا می کند.

این درحالی است که صداوسیما در مستندی بیست دقیقه‌ای به نحوه قتل ندا آقا سلطان پرداخته است. در این فیلم، به وسیله ای مشکوک در دست چپ ندا اشاره می کند که او با زیرکی آن را بالای صورت خود آورده و سپس مقداری خون را از آن بر روی صورتش می ریزد تا عکاس حاضر، بلافاصله این صحنه را ثبت کند. این عکس که موجب شهرت جهانی ندا شد ساعاتی بعد بر صدر رسانه های ماهوره ای قرار گرفت.
هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با سایت شخصی خود، در پاسخ به سوالی در خصوص همسرش این چنین می گوید:

از وقتی که من وارد مبارزه شدم تا زمانی که شناخته شدم و پایم به سربازی وزندان رسید، بچه‌هایمان در اضطراب زندگی می‌کردند، زیرا یا در زندان و یا مورد سوء‌ظن ساواک بودم. با یک نوشته و سخنرانی ما را احضار می‌کردند. معمولاً زمانی که منتظر مهمان نبودیم و درب خانه را می‌زدند، فکر می‌کردند که پلیس است. پنج فرزند داشتیم که همسرم باید آنها را در هر شرایطی حفظ می‌کردند. دوران سختی بود.

البته هیچ وقت مضیقه مالی پیدا نمی‌کردند، چون خودشان داشتند. زندگی ما عمدتاً روی همان درآمد حاصل از ارث ما و مادر بچه‌ها بود و اگر کمبودی پیدا می‌کردند، می‌توانستند خودشان را تأمین کنند. ولی تا پیروزی انقلاب همیشه در اضطراب بودند.

آن سالها به این شکل گذشت، ولی صبورانه تحمل کردند و مزاحم من نمی‌شدند. پایه زندگی ما روی دارایی‌هایی بود که از پدرمان داشتیم. ولی به اندازه کافی نبود. من هم کار می‌کردم و وضع ما خوب بود. زمانی هم که کار نمی‌کردم، از امکاناتی که داشتیم، استفاده می‌کردیم.

بعد از انقلاب هم به‌تدریج هرکدام از بچه‌ها به دنبال علاقه خود وارد خدمات کشوری شدند. مهدی بیشتر دنبال تکنولوژی ساخت صنایع دریایی بود، آن زمان وضع کشور در این زمینه بد بود و او می‌خواست جبران کند.

یاسر به دنبال صنایع جنبی لبنیات رفت و عمده کارهایش با وزارت در جهاد بود. آنها از زمانی که به ?? سالگی رسیدند، دائماً در جنگ بودند.

فاطمه وارد بنیاد امور بیماریهای خاص شد و عمرش را در این راه صرف می‌کند.

فائزه هم به دنبال سیاست و ورزش زنان رفت. اینکه در کشور به زنها میدان نمی‌دهند، یک نقص است، او رفت و تابویی را شکست و هنوز هم در امور ورزش زنان در کشورهای اسلامی فعال است.

محسن زمانی که به دانشگاه رسید، در شرایط ناامنی، اول انقلاب می‌گفتند در دانشگاه برایش محافظ بگذارید. او قبول نمی‌کرد. بد هم بود که در دانشگاه برایش محافظ بگذاریم. به همین خاطر برای تحصیل به خارج از کشور رفت، ‌ما در موشک‌سازی به تخصص او نیاز پیدا کردیم. تحصیل در مقطع دکترا را رها کرد و به ایران آمد و در صنایع موشکی کمک زیادی کرد. بعد هم در دفتر من و بعد در مترو به کار مشغول است.

آقای مهندس علی آبادی، دارای مدرک مهندسی راه و ساختمان است و قبل از شهردار شدن آقای دکتر احمدی نژاد مشغول فعالیت ساختمان سازی در بخش خصوصی بود. در زمان شهرداری آقای احمدی نژاد، ایشان در همین تخصص خود مشغول فعالیت های عمرانی شهرداری بودند. در دولت نهم ایشان رئیس سازمان ورزش شد و در دولت دهم بعنوان وزیر نیرو معرفی شد که رای اعتماد از مجلس نگرفت.

اخیراً ایشان به سمت قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی (؟) و نیز مدیر عامل شیلات ایران ( ؟؟ ) منصوب شده اند که هردو مسئولیت جدید نه به تخصص ایشان ارتباطی دارد و نه به تجربه ایشان.

دوستی می گفت از سال 1366 تا 1384_ یعنی 18 سال قبل از دولت نهم _ شرکت شیلات ایران فقط 5 مدیر عامل بخود دید و در طول چهارسال و اندی در دولت نهم نیز 5 مدیر عامل.

آمیخته شدن بی تخصص و بی تجربگی، با تعویض سریع مدیران و رقابت برخی نزدیکان رئیس جمهور برای رسیدن به مدیریت های خاص، تصویر زشتی از دولت فعلی در اذهان عمومی باقی می گذارد که مقصر آن، شخص آقای احمدی نژاد است که در این مورد توصیه رهبر انقلاب را نادیده گرفت و تذکرات خیرخواهانه را هم سهم خواهی تلقی کرد.


 

بسیاری از برنامه های نقشه کشی طراحی کامپیوتری برای معماران و مهندسان ایجاد و توسعه پیدا کرده اند. اما این برنامه های بسیار محبوب، در یادگیری و کار بسیار سخت و پیچیده هستند. از این رو سایت کمیاب آنلاین برنامه Easy Plan Pro را تهیه دیده که برای طراحی حرفه ای ساده و سریع تهیه دیده شده که با آن می توان طراحی های واضح و دقیقی از نقشه کشی ساختمان و نقشه کشی معماری بدست آورد.
همچنین Help برنامه و پشتیبانی آنلاین آن نمی گذارد تا سوال بی پاسخ و یا مشکلی برای شما غیر قابل حل باشد. همچنین با ابزار فکس این امکان را می دهد تا نقشه کشیده شده را هر جای دنیا که می خواهید فکس یا آن را با پیوست به ایمیل ارسال کنید. خروجی نقشه برای ذخیره شدن می تواند DXF و یا bitmap باشد.

خصیصه های نرم افزار طراحی آسان نقشه مهندسی

    * یک نقشه برداری صفحه اصلی با تمام ابزار طراحی مورد نیاز شما
    * کشیدن ساده منحنی، مستطیل، دایره، خط و ترسیم های دیگر
    * استفاده از ماوس، کیبورد و یا ترکیبی از هر دو
    * اضافه کردن ابعاد مدرج با یک کلیک
    * قرار دادن در ها و پنجره ها به سهوات
    * زوم یا نزدیک و دور نمای با یک کلیک برای کار بر روی نقطه ای از نقشه و کل آن
    * ایجاد لایه هایی که با یک کلیک می توانند نامرئی یا مرئی شوند
    * رسم نقشه با اندازه گیری و محدوده و محاسبه مساحت و وسعت زمین



دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com