سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

گوینده معروف رادیو از ایران رفت
فردا نوشت: یک گوینده سرشناس رادیو از ایران رفت.
فرشید منافی، گوینده سرشناس رادیو از ایران به مقصد کشوری نامعلوم خارج شده است. وی پیش تر از رادیو خارج شده بود و در تلویزیون کار می‌کرد و اخیرا رادیو خصوصی اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده بود.
منافی در استودیوی متعلق به خود بیشتر تبلیغ‌ شرکت ایرانسل را انجام می داد.

او در فیس‌بوک خود نیز خروج از ایران را با عبارت «خداحافظ ایران» تائید کرد.

عکس:هدیه یک ازدواج

 
 
 
هدیه فرانسه به مناسبت ازدواج محمدرضا شاه خائن با فوزیه دختر پادشاه مصر یک دستگاه بوگاتی Type 57C Van Vooren Cabriolet مدل ???? بود که اکنون این خودرو پس از حدود ?? سال در موزه پترسن نگه داری می شود و نکته جالب در مورد آن این است که پلاک ایرانی اش هنوز از روی آن برداشته نشده.

وحید طالب لو، دروازه بان استقلال که این روزها به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است، پیش از اتمام مسابقات لیگ برتر با تیم استیل آذین قرارداد داخلی امضا کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از یک مقام آگاه حاضر در باشگاه استیل آذین، وحید طالب لو پس از توافق نهایی با سردار آجرلو قرارداد توافقی و داخلی خود را با تیم استیل آذین امضا کرد تا پس از اتمام مسابقات لیگ، بتواند قرارداد رسمی خود را با این تیم منعقد کند. 

گفتنی است، آن طور که مسئولان استیل آذین اعلام کردند قراداد وحید طالب لو 700 میلیون تومان است و این دروازه بان سال آینده در جمع قرمزپوشان خواهد بود.


"به محض اینکه پایم از ایران بیرون بگذارم حرف‌هایی می‌زنم که تا حالا نزدم.منتظر افشاگری من باشد.
بگذارید به اتریش بروم تا از آن جا حرف هایی که تا حالا نزدم را دوباره بزنم.

"شبکه ایران - ناصر حجازی به زودی راهی اتریش خواهد شد تا در تمرین‌های تیم دی استرادا شرکت کند.حال عمومی او هر روز رو به بهبود است و آرام،آرام به شرایط ایده آل نزدیک می‌شود.حجازی در حالی که به زودی عازم اتریش خواهدشد اما نسبت به انتخاب دوباره صمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم استقلال خوشبین نیست و تصور می کند این انتخاب روی احساس انجام شده است.

حجازی چند روز قبل از سفر به اتریش درباره انتخاب صمد و بی توجهی مدیران استقلال به نظر او حرف‌هایی می‌زند.

_آقای حجازی ظاهرا از انتخاب مرفاوی اصلا راضی نیستید؟

بله،همین طور است.انتخاب صمد کار درستی نبود.او امتحانش را پس داده است و نمی‌تواند با استقلال موفق باشد.من تعجب می‌کنم چرا مدیران باشگاه استقلال دوباره او را انتخاب کردند.

_لحن حرف زدن شما نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده! تا دیروز مدافع تصمیم‌های مدیران باشگاه استقلال بودید اما امروز نظرتان چیز دیگری است.

آن موقع هم اشتباه کردم که از استقلال حمایت می‌کردم.فکر می‌کردم اگر حرفی بزنم اوضاع تیم استقلال به هم می‌ریزد برای همین درباره خیلی چیزها حرف نزدم.اما الن که خوب فکر می‌کنم می‌بینم که اشتباه کردم.ای کاش از استقلال حمایت نمی‌کردم!

_چرا؟!

مدیران باشگاه استقلال رفتار خوبی با من نداشتند .به محض آنکه من روی تخت بیمارستان خوابیدم آمدند بالای سرم اما این‌ها همه‌اش نمایش بود.می‌خواستند خودشان را نشان بدهند.آمدند برای من حکم زدند در حالی که این حکم هیچ ارزشی نداشت.

_شما گفه بودید در انتخاب مرفاوی هیچ نظری از شما نخواستند ؛درست است؟

بله،دقیقا همین طور است.در انتخاب صمد هیچ نظری از من نخواستند.امید وارم خودشان جوابگوی مردم باشند چون انتخاب مرفاوی کار درستی نبود.به نظر من واعظ آشتیانی عجله کرد.نباد دوباره مرفاوی را انتخاب می‌کرد.به نظر من استقلال می‌بایست مربی بزرگ خارجی می‌آورد تا فصل بعد مدعی قهرمانی می‌شد اما با بودن مرفاوی نمی‌تواند کاریاز پیش ببرد...

_قرار است به زودی به اتریش بروید؟

بله،به زودی راهی اتریش خواهم شد .بروم تا راحت بشوم!

_مگر شما مشاور باشگاه استقلال نیستید؟

کدام مشاور ،کدام باشگاه؟من مشاور باشگاه استقلال نبوده و نیستم.امید وارم مردم این موضوع را درک کنند.

_انگار به شدت از مدیران باشگاه استقلال ناراحتید همین طوراست؟

ناراحتی من برای هیچ کش مهم نیست.فقط مردم من را دوست دارند و همین برای من از ارزش و اهمین فراوانی برخوردار است.همین که مردم به من لطف می کنند و دوستم دارند کافی است.اما من هم به محض اینکه پایم از ایران بیرون بگذارم حرف‌هایی می‌زنم که تا حالا نزدم.منتظر افشاگری من باشد.بگذارید به اتریش بروم تا از آن جا حرف هایی که تا حالا نزدم را دوباره بزنم.

_آقای تاج هم در مصاحبه‌ای گفته بود فدراسیون فوتبال در حق شما کوتاهی کرده است.

من از آقای تاج ممنونم که همیشه به من لطف داشته‌اند.من دیگر نمی‌خواهم کسی به من توجه کند به خصوص فدراسیون فوتبال .ای کاش حالم خوب نمی‌شد تا این بی توجهی‌ها را نمی‌دیدم .

کاربران سایت "بالاترین"، فحاشی سازمان یافته به ارغوان رضایی را به خاطر حمایتش از رئیس جمهور در دستور کار خود قرار داده‌اند.
شبکه ایران: انتشار خبر قهرمانی "ارغوان رضایی"، تنیس باز ایرانی‌الاصل در تورنمنت معتبر مادرید با واکنش منفی مخالفان جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است.

پس از پیروزی خانم ارغوان رضایی در مقابل حریف صاحب نام آمریکایی خود در مسابقات جهانی اسپانیا، تعدادی از کاربران سایت ضدانقلاب "بالاترین"، یکدیگر را به مراجعه به سایت شخصی خانم رضایی و درج مطالب توهین‌آمیز تشویق کردند. این افراد، حمایت ارغوان رضایی از دکتر احمدی‌نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را دلیل خود برای فحاشی به وی اعلام کرده‌اند.

این افراد با ارسال ایمیل‌هایی به یکدیگر، از هم می‌خواهند که به سایت شخصی خانم رضایی مراجعه کنند و به او توهین کنند.

توهین کاربران بالاترین به ارغوان رضایی به خاطر حمایت از رئیس جمهور

گفتنی است خانم رضایی، سال گذشته و به هنگام حضور در همایشی که برای جمعی از ایرانیان خارج از کشور با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، راکت تنیس خود را به نشانه علاقه به مواضع عزتمندانه دکتر احمدی‌نژاد و آنچه وی "سربلندی ایران در جهان به خاطر سخنان شجاعانه رئیس جمهور" نامید، به احمدی‌نژاد اهدا کرد.

فحاشی به قهرمانان به خاطر حمایت از رئیس‌جمهور

ماجرای توهین به ورزشکاران و قهرمانان ایران که نسبت به رئیس جمهور ابراز علاقه کرده‌اند، به ارغوان رضایی ختم نمی‌شود.

چند ماه پیش و پس از آنکه "حمید سوریان"، کشتی‌گیر تیم ملی ایران موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی شد، وی مدال خود را به پاس تقدیر از مواضع شجاعانه دکتر احمدی‌نژاد در سازمان ملل به او تقدیم کرد.

این موضوع هم به مذاق "بالاترینی‌ها" خوش نیامد و با فحاشی گسترده، نسبت به این اقدام سوریان واکنش نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نظر دارد برای فصل آینده تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کند.
به گزارش سرویس ورزش جهان ، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه قهرمانی در جام حذفی قرار دارد و این مهم نیز به علت بازی برگشت آنها مقابل گسترش فولاد تبریز در خانه دور از دسترس نیست، علی دایی و حبیب کاشانی به بهانه بستن تیمی قدرتمند برای حضور در رقابت های فصل آینده لیگ برتر و جام حذفی به خصوص لیگ قهرمانان آسیا دست به کار شده اند و بازیکنان زبده لیگ برتر را نشانه رفته اند. 

در این مقطع از فصل گمانه زنی ها از نقل و انتقالات و فعالیت باشگاه ها برای جذب مهره های مورد نظرشان بسیار زیاد است و هر روز یک بازیکن از یک باشگاه سر در می آورد.اسامی بازیکنانی که در لیست پر زرق و برق دایی قرار دارند و به احتمال زیاد در تیم فصل آینده دایی توپ خواهند زد به این شرح است: غلامرضا رضایی، محمد نوری، محمد خلعتبری، میلاد زیندپور، آندو تیموریان، سیدجلال حسینی، ناصحی،‌ غلام‌نژاد و اولادی. 

البته جمع کردن این بازیکنان که در حال حاضر اسم و رسم پیدا کرده و مشتریان پرو پا قرصی پای آنها خوابیده اند، در یک تیم بسیار دشوار به نظر می رسد و پشتوانه مالی قدرتمندی را می خواهد. پرسپولیس در این قضیه رقیبان دست به نقد و قدری همچون استیل آذین، استقلال و دو باشگاه متمول صنعتی سپاهان و ذوب آهن را پیش رو دارد. این باشگاه ها نیز در این مدت بیکار نخواهند بود و مطمئنا تور خود را برای صید بازیکنان مد نظر دایی پهن کرده اند. 

اما برگ برنده پرسپولیسی ها نسبت به دیگر باشگاه ها اعتبار و صداقت کاشانی و همچنین رفاقت دایی با این بازیکنان است. حتی تعدادی از این بازیکنان پیش تر از این برای همکاری با دایی لب به اعتراف گشوده بودند. آنطور که به نظر می رسد اگر این بازیکنان از لحاظ مالی با پرسپولیس به مشکل برنخورند قطعا پیراهن پرسپولیس در فصل آینده را بر تن خواهند کرد باید منتظر پرسپولیس رویایی باشیم. 

کاریکاتور/ انصراف یارانه‌ای وزیر اقتصاد!

-  وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد باوجود آنکه فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده اما از دریافت نقدی یارانه انصراف داده است.

 

 

کاریکاتور روز


بیشتر عمر کنید

پژوهشگران دانشگاه هاروارد طی ?? سال بر گروهی ??? نفری نظارت کرده و در نتیجه موفق شدند چند عامل مهم در رفتار افراد را تعیین کنند که بر طول عمر تاثیر بسزایی دارند.

افراد خوشبخت که پول قرض نمی گیرند، بیشتر عمر می کنند تا افراد بدبین.
همچنین افرادی که شکلات دوست دارند، افراد دیندار و سبزیخواران نیز عمر طولانی تری دارند.
پژوهش های اخیر نشان دادند که افراد دارای زندگی سالم دارند چند سال بیشتر زندگی می کنند.

برای اینکه ? سال بیشتر زندگی کنید:
شکلات بخورید. تحقیقات نشان می دهند که شکلات غلیظ و تلخ برای قلب مفید است.
 

برای اینکه ? سال بیشتر زندگی کنید:
دیندار باشید و دوستان بسیاری داشته باشید. تحقیقات نشان دادند که حضور مرتب در حرم و اماکن مذهبی استرس را کاهش می دهد. همچنین دوستی و ارتباطات اجتماعی نیز همین تاثیر را نشان می دهند.
 

برای اینکه ??? سال بیشتر زندگی کنید:
گوشت کمتر بخورید. سبزیخواری و یا تنها کاهش مقدار گوشت در غذا می تواند بعلت کاهش غلظت چربی در بدن طول عمر را افزایش دهد، زیرا در ازای آن مصرف میوه و سبزیجات افزایش می یابد.
 

برای اینکه ??? سال بیشتر زندگی کنید:
زندگی فعالی داشته باشید. دانشمندان تایید می کنند که تحرک و نرمش و ورزش تاثیر مثبتی بر قلب می گذارد و نمی گذارد که فرد چاق شود.
 

برای اینکه ? سال بیشتر زندگی کنید:
تحصیل کرده و با دانش باشید. دانشمندان هاروارد بدین نتیجه رسیدند که زنان دارای تحصیلات دانشگاهی بطور متوسط ? سال بیش از زنان بدون تحصیلات عالیه زندگی می کنند.
 

برای اینکه ??? سال بیشتر زندگی کنید:
مثبت نگر باشید. پژوهش ها ثابت کرده اند که ریسک مرگ زودرس برای افراد حوشبین ??% کمتر است.
 

برای اینکه ?-?? سال بیشتر زندگی کنید:
سیگار نکشید. افرادی که هیچگاه سیگار نکشیده اند، بطور متوسط ?? سال بیش از افراد سیگاری زندگی می کنند. اگر مردان در سن ?? سالگی سیگار را ترک کنند، می توانند بطور متوسط ??? سال به طول عمر خود بیفزایند.
 

برای اینکه ?? سال بیشتر زندگی کنید:
خوشبخت باشید. افراد خوشبخت بطور متوسط ?? سال بیش از سایرین زندگی می کنند.


******

تصمیمات خداوند

شهسواری به دوستش گفت: بیا به کوهی که خدا آنجا زندگی می کند برویم. میخواهم ثابت کنم که او فقط بلد است به ما دستور بدهد، و هیچ کاری برای خلاص کردن ما از زیر بار مشقات نمی کند.

دیگری گفت: موافقم. اما من برای ثابت کردن ایمانم می آیم.

وقتی به قله رسید ند، شب شده بود. در تاریکی صدایی شنیدند: سنگهای اطرافتان را بار اسبانتان کنید و آنها را پایین ببرید.

شهسوار اولی گفت: می بینی؟ بعد از چنین صعودی، از ما می خواهد که بار سنگین تری را حمل کنیم. محال است که اطاعت کنم.

دیگری به دستور عمل کرد. وقتی به دامنه کوه رسید، هنگام طلوع بود و انوار خورشید، سنگهایی را که شهسوار مومن با خود آورده بود، روشن کرد. آنها خالص ترین الماس ها بودند.

مرشد می گوید: تصمیمات خدا مرموزند، اما همواره به نفع ما هستند.

رام کنندگان حیوانات سیرک برای مطیع کردن فیلها از ترفند ساده ای استفاده می کنند. زمانی که حیوان هنوز بچه است، یکی از پاهای او را به تنه درختی می بندند. حیوان جوان هر چه تلاش می کند نمی تواند خود را از بند خلاص کند اندک اندک این عقیده که تنه درخت خیلی قوی تر از اوست در فکرش شکل می گیرد. وقتی حیوان بالغ و نیرومند شد، کافی است شخصی نخی را به دور پای فیل ببندد و سر دیگرش را به شاخه ای گره بزند. فیل برای رها کردن خود تلاشی نخواهد کرد.

پای ما نیز، همچون فیلها، اغلب با رشته های ضعیف و شکننده ای بسته شده است، اما از آنجا که از بچگی قدرت تنه درخت را باور کرده ایم، به خود جرات تلاش کردن نمی دهیم،غافل از اینکه برای به دست آوردن آزادی ، یک عمل جسورانه کافیست