سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

یک وبلاگ فارسی ؛ ششمین وبلاگ برتر دنیا
وبلاگ «آهستان» در میان وبلاگ‌های سرویس بین المللی وردپرس، به عنوان ششمین وبلاگ برتر دنیا شناخته شد.
به گزارش «وبلاگ نیوز» سایت Social Media Expelorer در گزارشی، ?? وبلاگ برتر دنیا در ? سرویس بین المللی بلاگر، وردپرس و تایپ پد را اعلام کرد.

بر این اساس در میان وبلاگ‌های وردپرس، ششمین رتبه به وبلاگ «آهستان» به نویسندگی امید حسینی با ???هزار و ??? امتیاز تعلق دارد.

معیارهای این انتخاب، رتبه بندی بر اساس اهمیت و توجه سایر کاربران در مورد مطالب وبلاگ‌ها در ? ماه گذشته اعلام شده است.

نکته جالب توجه آن است که سایت مذکور نام نویسنده وبلاگ «آهستان» را که امید حسینی است Hope Hosseini درج کرده است!

اینها مشکلی ندارند،بقیه جاها هم هست.قبلا داشته ایم،بعدا هم خواهیم داشت،اما شوخی داریم تا شوخی.جایی که شوخی را انجام می دهید مهم است....
جهان نوشت:

در حالی فیلم "پوپک و مش ماشالله"به آخرین روزهای اکرانش نزدیک می شود که استفاده بیش از اندازه از دیالوگهای بعضا غیر اخلاقی در این فیلم  و چشم پوشی اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی از چنین مواردی همچنان جای تامل و تعجب دارد!

اما در مقابل حجم انبوه شوخی های جنسی و غیر اخلاقی در این فیلم، واکنش منیژه حکمت تهیه کننده فیلم "پوپک و مش ماشالله"و سروش صحت فیلمنامه نویس آن از همه عجیب تر است.

منیژه حکمت در توجیه استفاده بیش از اندازه از دیالوگهای غیر اخلاقی فیلمش در گفتگویی اعلام کرده است: بخشی از دیالوگها به این دلیل که گفتند بار  اجتماعی-سیاسی فیلم بالاست،تغییر کرد.خب اینها که طنازی و شوخی داشت حذف شد و شوخی های جنسی که کنار دیالوگها معنا پیدا می کرد باقی ماند!

پس از آنکه بالاخره منیژه حکمت در مصاحبه اش دلیل استفاده از دیالوگهای جنسی را روشن نساخت،واکنش سروش صحت نیز قابل تامل بود:

ما،هم طنز سیاسی داشتیم،هم موقعیت و هم کلامی.این شوخی هایی که می گویند دوپهلوست و زیاد نیست،اصولا بخشی از این جور طنز است!

وی در پاسخ به این سئوال که این شوخی ها در مواردی که افراد با خانواده و بچه به دیدن فیلم می آیند جالب نیست،چنین عنوان می کند: اینها مشکلی ندارند،بقیه جاها هم هست.قبلا داشته ایم،بعدا هم خواهیم داشت،اما شوخی داریم تا شوخی.جایی که شوخی را انجام می دهید مهم است....

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است 2دروازه‌بان،‌ 3مدافع، 4هافبک و 2مهاجم در لیست مازاد علی دایی قرار گرفته و طی چند روز آینده و پس از دیدار فینال جام حذفی می‌توانند با مراجعه به باشگاه رضایتنامه خود را دریافت کنند
 به نظر می‌رسد لیست مازاد علی دایی لیست شلوغی بوده و بین 10 تا 11 بازیکن باید به فکر جدایی از پرسپولیس باشند.
 
منابع خبری سایت گل گزارش می‌دهند برخلاف پیش‌داوری و گمانه‌زنی‌های حبیب کاشانی که بارها اعلام کرده بود،‌تغییرات کمی برای فصل آینده در نظر گرفته شده و لیست مازاد پرسپولیس چندان پرتعداد نیست اما به نظر می‌رسد علی دایی تصور دیگری داشته و حداقل 10 تا 11 بازیکن را در لیست اخراج باشگاه قرار داده است. 

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است 2دروازه‌بان،‌ 3مدافع، 4هافبک و 2مهاجم در لیست مازاد علی دایی قرار گرفته و طی چند روز آینده و پس از دیدار فینال جام حذفی می‌توانند با مراجعه به باشگاه رضایتنامه خود را دریافت کنند. البته این تعداد نفرات به غیر چند بازیکن جوان نیز که دایی قصد ندارد آنها را در تیم نگه دارد.

آخرین‌تیرخلاص‌وزارت‌اطلاعات به شرکت‌های‌هرمی
مدیر بخش مبارزه با شرکتهای هرمی وزارت اطلاعات آغاز عملیات ضربتی و برخورد با بیش از 400 دفتر شرکت هرمی را آخرین تیر خلاص وزارت اطلاعات به این شرکتها عنوان کرد و گفت: بیش از دو میلیون نفر عضو این شرکتها هستند که تمام اعضای آن شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر بخش مبارزه با شرکتهای هرمی وزارت اطلاعات عصر پنجشنبه در نشست خبری که در محل فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد در رابطه با نوع فعالیت این 400 شرکت هرمی گفت: این شرکتها با عنوان خرید و فروش محصول و سهام که همه غیر واقعی هستند و وجود خارجی ندارند کار خود را آغاز کرده و حتی اخیرا به نام ایجاد شغل حق عضویت از اعضای خود دریافت می کردند و همه آنها نیز هرمی بودن خود را تکذیب می کنند.

وی با بیان اینکه مرکز اصلی تمام این شرکتها شهر تهران است، افزود: بیشتر این شرکتها در غرب تهران مستقر هستند و مراکز خارجی آنها در کشورهایی همچون مالزی، امارات و هنگ کنگ است.

مدیر بخش مبارزه با شرکتهای هرمی وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه این شرکتها مشخصا در فضای سایبری فعالیت می کنند، اظهار داشت: سران شرکتهای هرمی به ندرت در تهران حضور دارند.

وی ادامه داد: دو میلیون نفر عضو این شرکتها شده اند که 88 درصد آنها مالباخته اند و سرمایه خود را از دست داده اند.

مدیر بخش مبارزه با شرکتهای هرمی وزارت اطلاعات با بیان اینکه 35 درصد از اعضای شرکتهای هرمی را زنان و مابقی را مردان تشکیل می دهند اظهار داشت: اطلاعات مستند و کاملی از وضعیت سران این شرکتها و اعضای آن استخراج کرده ایم و مشخصات کامل اعضا را نیز برای دستگیری در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: از این پس همه شرکتهایی که ادعای بازاریابی دارند باید از وزارت بازرگانی مجوز دریافت کنند؛ البته تا کنون هیچ تقاضایی در این زمینه از سوی این شرکتها ارائه نشده است.

وی درباره فعالیت شرکت هرمی "اوریفلین" که اقدام به فروش وسایل آرایشی و بهداشتی می کند نیز گفت: این شرکت نیز هیچ مجوزی برای بازاریابی خود از وزارت بازرگانی ندارد و باید هر چه سریعتر برای دریافت مجوز اقدام کند در غیر این صورت با این شرکت نیز برخورد می کنیم.

درباره حجاب عجیب مادران آمریکایی؛ الگو برداری از فیلم "پرسپولیس"؟!
برای آنهایی که از ایران و زن ایرانی تصویر “ بدون دخترم هرگز” بتی محمودی یا “پرسپولیس” مرجانه ساتراپی را دیده اند، این تصویر یعنی نشانه. درواقع این تصویر می تواند به عنوان یک نشانه بازتولید خاطرات پیشینی و تصاویر ِ پیشینی از ایران باشد و بنابراین ورود این مادران به جای اینکه یک حس انسانی از طرف ایران را به نمایش بگذارد، همزمان حس منتقل کننده آن فیلم ها را هم با خود دارد.

تصاویر ورود مادران آمریکایی را به داخل ایران نگاه می کنم. شک ندارم که تعداد زیادی از شهروندان آمریکایی و ایرانی و بسیاری دیگر در سراسر دنیا این تصاویر را دیده اند. همان تصاویر ورودی که حجابی دارند که شباهت به چادرهای ایرانی ندارد و بیشتر مانند مقنعه های بلندی است که در بعضی کشورهای اسلامی ِ شرقی پوشیده می شود. مدل پوشیدن چادر را نگاه می کنم و حتی می توانم آن را با تصاویر ِ حجابشان در زمان ملاقات با فرزندانشان در هتل استقلال مقایسه کنم.

Mideast Iran US Hikers

می خواهم ببینم که این تصاویر وقتی در جاهای مختلف و در بین افراد مختلف با سلیقه های متفاوت پخش می شود چه عکس العملی را در بردارد؟ در ایران که به راحتی می شد عکس العمل ها را دید. یک عده به تصور اینکه نظام این حجاب را سر این زنان مسن آمریکایی کرده، بد و بیراهشان را نثار ِ نظام و حجاب اجباری کردند. یک گروه دیگر که به شکل افراطی معتقد به حجاب و حتی پوشیه و … دارند احتمالا خوششان آمده باشد که این زنان اینگونه وارد شده اند و فارغ از اینکه چه کسی آن را بر سر ایشان کرده است، کمی هم همدردی با این زنان ِ مظلوم ِ فرزند دربند کرده اند. یک عده دیگری هم که احتمالا خوراکشان اخبار صدا و سیماست نیز حتما باید دلشان سوخته باشد و در دلشان چیزی هم به دولت بابت دستگیری فرزندان ِ این زنان مظلوم - با آن حجاب خاص - گفته اند.

org-630daf10ce698b1e8bbc184102c9dc0e04128f34

اما این تصاویر تنها متعلق به ایران نیست. تصاویری است که مخابره شده است. این تصویر برای غیر مسلمانان چه پیامی دارد؟ برای آنهایی که از ایران و زن ایرانی تصویر “ بدون دخترم هرگز” بتی محمودی یا “پرسپولیس” مرجانه ساتراپی را دیده اند، این تصویر یعنی نشانه. درواقع این تصویر می تواند به عنوان یک نشانه بازتولید خاطرات پیشینی و تصاویر ِ پیشینی از ایران باشد و بنابراین ورود این مادران به جای اینکه یک حس انسانی از طرف ایران را به نمایش بگذارد، همزمان حس منتقل کننده آن فیلم ها را هم با خود دارد.

persepolis_07

تهیه کننده این چادرها و آماده کننده این تصویر طرف ایرانی نیست و این واضح است. سفیر سوییس در ایران و حجابش - همراه مادران آمریکایی- و نیز کلیه خارجی های وارد شده به ایران نیز شاهد ماجرا هستند. همه اینها به کنار، نوع پوششی که انتخاب شده نیز گویاست. بدون شک طرف آمریکایی وقت زیادی و برنامه زیادی برای عمل رسانه ای ِ ورود مادران و کاستن اثر انسانی آن از طریق رسانه داشته و با هوشیاری آن را اجرا کرده است. اما اینکه چه کسی و چرا زمینه ساز ایجاد چنین تصاویری از ایران می شوند، کافیست این روزها کمی گوشمان را برای شنیدن بلندگوهای رسمی تیز کنیم. هرچند که دیگر به گوش تیز کردن هم نیازی نیست. همه چیز مقابل دیدگان ماست.


در حین خروج مورد حمله چند نفر لباس شخصی قرار گرفتم و بعد در وسط بزرگراه نزدیک حرم یک اتومبیل پراید جلویم پیچید و چندین موتور سوار با لگد و کابل و چاقو به اتومبیلم حمله کردند و شیشه ها را شکستند.
محمدعلی ابطحی در صفحه فیس بوک خود جزئیات کامل حمله امروز به وی در شهرری را منتشر کرد.

پارلمان نیوز به نقل از صفحه فیس بوک ابطحی نوشت:

صبح امروز در پایان جلسه ای که بمناسبت یادبود استادم مرحوم میرزا جواد تهرانی در شهر ری شرکت کرده بودم در حین خروج مورد حمله چند نفر لباس شخصی قرار گرفتم و بعد در وسط بزرگراه نزدیک حرم یک اتومبیل پراید جلویم پیچید و چندین موتور سوار با لگد و کابل و چاقو به اتومبیلم حمله کردند و شیشه ها را شکستند و گاز اشک آور به داخل اتومبیلم انداختند و من توانستم به شکل معجزه آسائی از آن منطقه با شیشه های شکسته و چشم پر اشک خارج شوم. خدا رحمم کرد.»

او همچنین عکس‌هایی از خودروی خود را منتشر کرده است.






یک منبع آگاه با توجه به دروغ‌پردازی‌های سران فتنه و رسانه‌های معاند مبنی بر دستگیری احمد یزدان‌فر، سرتیم محافظان میرحسین موسوی، اعلام کرد: احمد یزدان‌فر به هیچ عنوان دستگیر نشده و دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه و معاند کذب محض است.
جنبش سبز علوی به نقل از یک منبع آگاه نوشت؛ احمد یزدان‌فر سرتیم محافظان موسوی، از سمت خود برکنار شده و اخبار منتشر شده مبنی بر دستگیری وی توسط سران فتنه و رسانه‌های معاند، کذب محض است.
یک منبع آگاه با توجه به دروغ‌پردازی‌های سران فتنه و رسانه‌های معاند مبنی بر دستگیری احمد یزدان‌فر، سرتیم محافظان میرحسین موسوی، اعلام کرد: احمد یزدان‌فر به هیچ عنوان دستگیر نشده و دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه و معاند کذب محض است.
این منبع آگاه افزود: یزدان‌فر روز گذشته از سمتش بر کنار شده و یکی از اعضای تیم محافظت از میرحسین موسوی به جای او مشغول فعالیت شده است.
لازم به ذکر است، احمد یزدان‌فر که به گزارش برخی از سایت‌های طرفدار جنبش سبز اموی، از مشاوران میرحسین نامیده شده است، هیچ جایگاه دیگری جزء محافظت از موسوی نداشته است.
اخبار تکمیلی و اسناد مربوطه به زودی توسط سایت جنبش سبز علوی منتشر خواهد شد.