سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

دفاع مجری شبکه سه از مسخره کردن افراد در «خنده بازار»

 

دفاع مجری شبکه سه از مسخره کردن افراد در «خنده بازار»

 - سایت 24 آنلاین نوشت:

مجری شبکه سوم سیما در اظهاراتی عجیب از مسخره‌کردن افراد در برنامه خنده بازار دفاع کرد!

برنامه گلخانه صبح جمعه 11 شهریور با دعوت از آرش میراحمدی یکی از بازیگران مجموعه طنز «خنده بازار» به بررسی کوتاه این برنامه و جایگاه آن در میان مخاطبان پرداخت.

میراحمدی که در این برنامه از روزهای گذشته کار طنزش سخن می‌گفت، عنوان کرد که زیاد علاقه‌ای به حوزه طنز ندارد و بیشتر کار کارگردانی جدی انجام می‌دهد. وی همچنین از سختی‌های «خنده‌بازار» سخن گفت و در بخشی از سخنانش به برخی محدودیت‌ها در روند ساخت این مجموعه طنز اشاره کرد که مجری برنامه اجازه توضیحات بیشتر را به وی نداد.

در بخشی از این برنامه، مجری با نمایش پیامک‌ها و بریده جراید به بررسی نظرات مردمی و رسانه‌ای درباره «خنده‌بازار» پرداخت. وی با خواندن یک مقاله از یک روزنامه با جمله‌ای برخورد کرد که واکنش عجیبی نسبت به آن نشان داد.

مجری جوان این برنامه در مقابل این جمله مقاله روزنامه جام‌جم که «خنده‌بازار به خوبی مخاطب خود را جلب کرده است. اگرچه برخی منتقدان معتقدند این برنامه با مسخره‌کردن افراد دکان خود را گرم نگه داشته اما واقعیت این است که خنده‌بازار کسی را مسخره نمی‌کند اما با سوژه‌ها و آدم‌ها شوخی می‌کند...» اینگونه واکنش نشان داد: البته اگر هم افرادی را مسخره کرده باشد خیلی هم خوب بوده، بالاخره ما باید جنبه خودمان را بالا ببریم...لابد یه جای کارمان می‌لنگیده که ما را مسخره می‌کنند!»

به گزارش «24»، این برای نخستین بار است که تلویزیون در یک برنامه زنده، از «مسخره کردن افراد» به بهانه «ایراد داشتن» کار آنها دفاع می‌کند! برخی معتقدند فشارهای بسیار زیادی که روی مدیریت شبکه سوم سیما برای برخی برنامه‌های ضعیف رمضان و برخی برنامه‌های جنجالی وجود دارد، باعث دفاع همه جانبه از همه برنامه‌های تولیدی این شبکه شده که این واکنش گویی به صورت بخشنامه‌ای نانوشته به همه برنامه‌های زنده ابلاغ شده تا در این برنامه‌ها، از تولیدات و محصولات شبکه سوم سیما به شدت دفاع شود!