سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاعرانه

تابناک نتایج قرعه کشی همراه اول را زیر سوال برد: ??خودرو نصیب ?? نفر شد!

سرانجام پس از ماه‌ها تبلیغ و بنر و... همراه اول برندگان خوشبخت طرح ثامن خود را اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار «تابناک»، در اسامی اعلام شده این طرح که در سایت شرکت ارتباطات سیار همراه اول هست، نکته جالب و قابل تأمل این است که یک فرد همزمان برنده چند دستگاه خودرو پراید شده است!


این گاف که مشخص نیست سهوی بوده یا اینکه واقعا این افراد همزمان برنده چند دستگاه خودرو شده‌اند، شائبه‌هایی را درباره همراه اول و چگونگی قرعه‌کشی طرح ثامن، از جمله صوری بودن آن و... را پدید آورده است.



همان‌گونه که در تصاویر زیر که از سایت همراه اول تهیه شده، مشخص است، برخی افراد از جمله محمد ابراهیم امیری لندی، سهیلا بهنام‌فر، عباس پرتقالی، علی خورشیدی‌پور، ابراهیم خیرآبادی، خلیل رضایی، صدیقه ژاله، خلیل‌الله شاکری، محمدحسن شکر خنده، مریم صادقی، معصومه سادات صالحی، سید مهدی علوی، نعمت‌الله قناعت‌پیشه،‌ وحید محمدی کلده، بهنام معصومی، اعظم یکه، حسین واعظ، صدیقه هاشم‌نیا و افروز مهرآسا، دو یا سه پراید صبا برنده شده و در فهرست 80 نفره برندگان این خودرو ویژه قرار گرفته‌اند که با کسر این افراد و تعداد دفعات برنده شدن آنها حدود 43 مورد می‌شود که عملا بیش از نصف جوایز قسمت پراید را برنده شده‌اند!

















حال جای سوال است که چطور برای 80 نفر جایزه اعلام شده، 43 عدد آن نصیب 19 نفر شده است و این چه قرعه‌کشی و انتخاب مشتریان بوده که در آن واحد یک نفر دو یا سه پراید برنده شده؟ البته امکان دارد این افراد جایزه دیگر نیز برنده شده باشند؛ برای مثال در قسمت پژو پارس و...!


حال با این اوصاف که همراه اول به جای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها، تنها به دنبال تبلیغ انجام چنین کار دهان‌پرکنی است، اشتباه عجیب آن هم بدین شکل، جای بسی تأمل است و بماند که چنین قرعه‌کشی و طرحی با این حجم عظیم تبلیغات و... که دست کم یک میلیارد تومان تنها برای تبلیغات تلویزیونی آن برآورد می‌شود، زیر سؤال رفته و صداقت آن مورد تردید قرار گرفته است.


جا داشت که همراه اول به جای چنین طرح‌های هزینه بری، هزینه تبلیغ و اجرای آن را دست کم در سال اصلاح الگوی مصرف، صرف افزایش کیفیت خدمات خود به مشترکین کند.